Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wypoziomowanie, podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej i wentylacji oraz uruchomienie w siedzibie ZUOP - PP w Otwocku Świerku wyposażenia laboratoryjnego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7180092 , fax. 22 7180257
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe
    ul. Andrzeja Sołtana 7 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7180092, fax. 22 7180257
    REGON: 01747161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: przedsiębiorstwo użyteczności publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wypoziomowanie, podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej i wentylacji oraz uruchomienie w siedzibie ZUOP - PP w Otwocku Świerku wyposażenia laboratoryjnego. Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uwaga ! Zamawiający w poniższym opisie zamówienia opisał przedmiot zamówienia wskazując na rozmiary, które najbardziej odpowiadają warunkom lokalowym, które posiada. W konsekwencji Zamawiający dopuszcza modyfikacje rozmiarów poniżej opisanego przedmiotu zamówienia i wszelkie wyjaśnienie w tym zakresie przewiduje przekazać w ramach procedury wyjaśnień do siwz. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: I. Dostarczenia do siedziby zamawiającego w Otwocku Świerku wyposażenia laboratoryjnego o parametrach użytkowych i z wyposażeniem jak niżej: 1) Zestaw laboratoryjny 3930x750x900 mm w składzie: a) 2 Stelaże C kształtne 1200x600x860 mm, b) Stelaż C kształtny 1500x600x860 mm, c) Blat laboratoryjny z konglomeratu kwarcytowo-poliestrowego 3930x750x20 mm z 2 zlewikami, d) 4 Wylewki zimej wody, e) 3 Szafki 600x530x600 mm z 1 szufladą, f) Szafka 600x530x600 mm z 4 szufladami, g) Szafka 400x530x600 mm, z 4 szufladami, h) 2 komplety (Nastawka 1200x230x900 mm, 1 półka metalowa, 3x220 V, oświetlenie), i) 5 Szafek wiszących 600X330X600 mm, j) 1 Szafka wisząca 400X330X600 mm, 2) Szafa laboratoryjna 900x500x2000 mm 3) Zestaw laboratoryjny wzmocniony 1200x750x900 mm w składzie: a) 2 Stelaże A kształtny 1200x600x860 mm, b) Blat laboratoryjny z konglomeratu kwarcytowo-poliestrowego 1230x750x20 mm, c) Szafka 600x530x600 mm, z 1 szufladą, d) Szafka 600x530x600 mm, z 4 szufladami, e) Szafka wisząca 600x330x600 mm 4) Dygestorium chemiczne 1500x900x2400 (2700 mm) wyposażone w: a) 4 gniazda 220V, system kontrolno-nadzorujący b) przepływ powietrza, c) 2 zawory wodne z wylewkami w komorze, d) 1x zawór sprężonego powietrza z wylewką w komorze, e) Wykonanie chemoodporne, f) W podstawie wyciągu szafka laminowana. 5) Zestaw laboratoryjny 2000x750x900 mm w składzie: a) Stelaż C kształtny 1200x600x860 mm b) Stelaż C kształtny 800x600x860 mm c) Blat laboratoryjny z ceramiki litej 1200x750x20 mm z dwoma zlewami z ceramiki litej 400*400*300 mm d) dwie szafki 600x530x600 mm, zlewozmywakowa e) szafka 770x530x600 mm, dwudrzwiowa, f) dwie baterie laboratoryjne C/Z woda g) szafka wisząca 800x330x600 mm, dwudrzwiowa h) dwa ociekacze laboratoryjne z PP 6) dwa krzesła laboratoryjne PU 7) kuweta do szuflady PVC - szczelna 8) szafa wentylowana na odczynniki - wymagania: a) wykonanie chemoodporne HPL. 4 , b) kuwety PP z pełnym wysuwem, c) szafa dwudzielna 600x600x2000 mm 9) Zestaw laboratoryjny 2650x750x900 mm w składzie: a) szafa laboratoryjna 600x1800x500 mm, b) trzy szafki wiszące 600x330x720 mm, c) szafka wisząca 800x330x720 mm, d) dwa ociekacze laboratoryjne PP, e) szafka wisząca 1100x400x720 mm, f) stelaż C kształtny 600x600x860 mm, g) szafka 600x530x600 mm, z 1 szufladą, h) blat laboratoryjny z konglomeratu kwarcytowo-poliestrowego 600x750x20 mm 10) Dygestorium chemiczne - wymagania: a) rozmiar: 1500x900x2400 (2700 mm), b) wykonanie chemoodporne, c) wyposażone w 4 gniazda 220V, d) system kontrolno-nadzorujący przepływ powietrza, e) dwa zawory wodne z wylewkami w komorze, f) w podstawie wyciągu szafka laminowana. 11) Zestaw laboratoryjny 1300x750x900 mm w składzie: a) stelaż A-kształtny 1300x600x860 mm ze stali kwasoodpornej, b) Blat laboratoryjny ze stali kwasoodpornej 1300x750x40 mm z wbudowanym zlewem 400x400x250 mm, c) obrzeże podniesione z czterech stron, d) szafka 650x530x600 mm, zlewozmywakowa, ze stali kwasoodpornej, e) szafka 650x530x600 mm ze stali kwasoodpornej, f) bateria laboratoryjna C/Z woda 12) Dygestorium chemiczne ze stali nierdzewnej - wymagania: a) typ 304 - wykonane w całości ze stali kwasoodpornej b) rozmiary: 1800x850x2200 (2500) mm, c) w zestawie powinna być komora wentylowana ze stali nierdzewnej do sortowania odpadów promieniotwórczych, d) wyposażone w system kontrolno-nadzorujący przepływ powietrza 13) Zestaw laboratoryjny wzmocniony 4800x750x900 mm w składzie: a) trzy stelaże A-kształtne 1500x600x860 mm ze stali kwasoodpornej b) trzy szafki 600x530x600 mm, z 1 szufladą c) trzy szafki 600x530x600 mm, z 4 szufladami d) blat laboratoryjny z konglomeratu kwarcytowo-poliestrowego 4800x750x20 mm ze ścięciem 300 mm 14) Biurko laboratoryjne - wymagania: a) rozmiar 1500x750x750 mm, b) blat laminowany wzmocniony, c) kontener przejezdny z 3 szufladami, d) zamek centralny, e) szafka wisząca o rozmiarach 1500x350x800 mm, f) oświetlenie 1 15) dwie szafy laboratoryjne - wymagania: a) 4-sekcyjna, b) rozmiary: 800x600x2250 mm, c) drzwi zamykane na zamek 2 16) dwa regały laboratoryjne a) rozmiary: 600x600x2250 mm, b) półki II. Dokonania w siedzibie Zamawiającego w Otwocku Świerku: a) montażu, b) wypoziomowania, c) podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej i wentylacji, d) przeprowadzenia testów funkcjonowania, e) uruchomienia dostarczonego wyposażenia laboratoryjnego, o którym mowa w pkt. I. III. Przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie zamawiającego, które powinno obejmować: 1) obsługę zamówionego sprzętu,, 2) sposób przeprowadzania konserwacji. IV. Dostarczenia pełnej dokumentacji wraz z instrukcją w języku polskim oraz: a) niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające urządzenie do użytkowania, niezbędną dokumentację i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP), b) kartę gwarancyjną i serwisową w języku polskim; c) instrukcję systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.), instrukcję obsługi i konserwacji, w języku polskim, d) dokumentację techniczną - ruchowa (instrukcja obsługi) w języku polskim, e) szczegółowy opis techniczny poszczególnych elementów wyposażenia wraz ze zdjęciami oferowanego sprzętu, karty katalogowe dygestoriów wraz ze szczegółowymi opisami elementów systemu. f) deklaracje zgodności z normami PN-EN 14175, PN-EN 13150, PN-EN 14720 dotyczącymi oferowanego wyposażenia, wystawione przez producenta sprzętu V. Zapewnienia pierwszy odbioru elementów wyposażenia laboratorium przez Urząd Dozoru Technicznego (koszty odbioru obciążają Wykonawcę) oraz przekazanie dokumentu potwierdzającego odbiór. VI. Dodatkowe wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Elementy wyposażenia laboratorium powinny obowiązkowo posiadać certyfikat CE potwierdzony przekazaniem deklaracji zgodności CE oraz umieszczone na wyrobie oznaczenie CE, 2) Elementy wyposażenia laboratorium powinny spełniać wszelkie aktualne wymagania zgodne z następującymi Polskimi Normami oraz przepisami BHP, 3) Rok produkcji urządzeń 2012 VII. Gwarancja i serwis Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony w ramach umowy przedmiot zamówienia na min. 24 miesięcy od chwili zamontowania i odbioru urządzenia. Pełny zakres gwarancji dotyczy bezpłatnego serwisu w okresie trwania gwarancji obejmującego pełny zakres obsługi i napraw (wraz z transportem i wymianą części zamiennych, dojazdami, robocizną itp.). W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia drobnych uszkodzeń w terminie 48 godzin (obowiązuje zgłoszenie przekazane w dni robocze). W przypadku, gdy nie jest możliwa naprawa w miejscu, Wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy w okresie gwarancyjnym bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia awarii, a czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nie będzie przekraczał 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia, do momentu podjęcia stosownych działań zmierzających do naprawy. Serwis pogwarancyjny Serwis pogwarancyjny rozpoczyna się od dnia wygaśnięcia gwarancji i powinien trwać minimum 5 lat. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na zakupiony przedmiot umowy obejmuje gotowość płatnego świadczenia czynności przez Wykonawcę, o których mowa w ww. podpunkcie dotyczącym gwarancji. Wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres min. 5 lat. Szczegółowe ustalenia dotyczące warunków serwisu pogwarancyjnego zostaną sprecyzowane w umowie, którą Zamawiający i Wykonawca zawrą po wygaśnięciu gwarancji. Wycena kosztów naprawy tzn. roboto godzin oraz części zamiennych, która zostanie ustalona w umowie serwisu pogwarancyjnego nie może być większa niż ceny obowiązujące u Wykonawcy w momencie zawierania umowy serwisu pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach