Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 16-070 Choroszcz, Aleja Niepodległości
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 131 441 , fax. 857 131 440
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej
Aleja Niepodległości 4
16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 857 131 441, fax. 857 131 440
REGON: 29301900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa MIĘSA WIEPRZOWEGO, DROBIOWEGO, WĘDLIN WIEPRZOWYCH ORAZ DROBIOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa MIĘSA WIEPRZOWEGO, DROBIOWEGO, WĘDLIN WIEPRZOWYCH ORAZ DROBIOWYCH z podziałem na niżej wymienione części: Część 1 - DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO – 15113000-3 mięso wieprzowina w orientacyjnej ilości - 9.113 kg Część 2 – DOSTAWA WĘDLIN WIEPRZOWYCH ORAZ DROBIOWYCH - 15131100-6 produkty mięsno wędliniarskie w orientacyjnej ilości – 15.894 kg Część 3 – DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA DROBIOWEGO - 15112100-7 świeży drób w orientacyjnej ilości – 4.349 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca ponadto wraz z ofertą składa: a) formularz ofertowy Zał. Nr 3 do SIWZ); b) wypełniony Załącznik Nr 1a, 1b, 1c – Wykaz artykułów c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 2 do SIWZ. 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum, porozumienie), oświadczenia i dokumenty wskazane w ppkt 1 i 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają w zakresie, w którym każdy z nich wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-05-21 - Dostawy wędlin, mięsa i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach. DKW.2232.5.2023
Dodano: 2024-04-29 - Dostawy wędlin, mięsa i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach. DKW.2232.5.2023
Dodano: 2024-04-29 - Dostawy wędlin, mięsa i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach. DKW.2232.5.2023
Dodano: 2024-04-29 - Dostawy wędlin, mięsa i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach. DKW.2232.5.2023
Dodano: 2024-04-29 - Zakup i dostawa mięsa, drobiu, przetworów mięsnych do stołówki Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie
Dodano: 2024-03-25 - Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-03-22 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie
Dodano: 2024-03-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-01-28 - „ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW”
Dodano: 2024-01-10