Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany załącznik nr 4a do SIWZ – Formularz cenowy - potwierdzający oferowanie asortymentu (mebli) zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za określone ceny; c) Wykonawca złoży do Zamawiającego wraz z ofertą po jednej sztuce gotowych próbek mebli wykonanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w następujących pozycjach asortymentowych SOPZ: - fotel obrotowy – pozycja nr 4 SOPZ, - krzesło konferencyjne z podłokietnikami – pozycja nr 1 SOPZ, - krzesło konferencyjne na płozach – pozycja nr 2 SOPZ. Złożone próbki (pkt/lit. c) będą stanowić treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Złożone próbki mebli (pkt/lit. c) zostaną ocenione przez Zamawiającego – również - pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII specyfikacji – w kryterium oceny ofert „jakość”. Złożone próbki mebli będą stanowiły punkt odniesienia (weryfikacji) dla dostarczonych przez Wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie, mebli. Złożone, przez Wykonawcę - któremu udzielone zostanie zamówienie, próbki mebli zostaną zaliczone na poczet przyszłej dostawy mebli, zgodnie z zawartą umową. Pozostałym Wykonawcom próbki złożonych przez nich mebli zostaną zwrócone niezwłocznie po udzieleniu przedmiotowego zamówienia. d) dokument potwierdzający wniesienie wadium, e) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie uwierzytelnionej notarialnie kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach