Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych do budowy instancji wewnętrznych w budynku świetlicy w Budziszowie Małym i remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 55 w Budziszowie Wielkim.

Gmina Wądroże Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-430 Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie 64
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8874323 , fax. 076 8874325
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wądroże Wielkie
    Wądroże Wielkie 64 64
    59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8874323, fax. 076 8874325
    REGON: 00054843600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych do budowy instancji wewnętrznych w budynku świetlicy w Budziszowie Małym i remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 55 w Budziszowie Wielkim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie niniejsze składa się z dwóch części, z których każda rozliczana będzie oddzielną fakturą. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostaw w ilości i terminie wynikającym z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego na daną partię materiałów. 3.Dostawa obejmować będzie materiały wg wykazów stanowiących odpowiednio załącznik nr 5 i 6 niniejszej SIWZ. 4.Zamawiający zaznacza, że wykazy wskazane w pkt. 3.4 ma charakter szacunkowy i może nie obejmować wszystkich materiałów, które okażą się niezbędne przy realizacji robót budowlanych, w związku z tym Wykonawca zainteresowany realizacją niniejszego zamówienia musi uwzględnić zwrot materiałów niewykorzystanych przez Zamawiającego, a także zwiększenie dostaw danej partii materiałów w razie takiej konieczności, przy czym rozliczenie materiałów nastąpi wg stanu ilości faktycznie dostarczonego materiału po realizacji wszystkich dostaw. Wykazy z pkt. 3.4 stanowią przede wszystkim podstawę wyliczenia ceny oferty służącej do oceny i wyboru Wykonawcy. 5.Zamawiający wymaga by Wykonawca realizował dostawy przez oddział lub placówkę handlową należącą do Wykonawcy lub innego podmiotu, z którym Wykonawca zawarł stosowną umowę w tej sprawie, znajdującą się od siedziby Zamawiającego nie dalej niż 20 km, w celu realizacji przedmiotu umowy wg. wskazań pkt. 6 lit. e. 6.Realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcę obejmować będzie: a) dostarczany materiał; b) transport, w tym przywóz i odbiór materiału; c) załadunek i rozładunek; d) przekazanie Zamawiającemu niezbędnych certyfikatów, gwarancji i instrukcji dotyczących dostarczanego materiału; e) o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego, Zamawiający będzie dokonywał odbiorów lub zwrotów materiału w zależności od potrzeb także bezpośrednio w placówce Wykonawcy, wskazanej w pkt. 5 7.Realizacja dostaw odbywać się będzie według poniższego schematu: 1) Dostawy odbywać się będą w transzach określonych przez Zamawiającego w zależności od zapotrzebowania. 2) Zamawiający zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na daną część materiałów stanowiących przedmiot dostaw telefonicznie lub drogą elektroniczną. 3) Materiały dostarczone będą Zamawiającemu na podstawie dokumentu WZ na okres 7 dni, stanowiący czas, w którym Zamawiający będzie miał prawo dokonać zwrotu części materiału, którego nie wykorzysta. 4) W przypadku braku zwrotów dostarczonego materiału Wykonawca po upływie wskazanego w pkt. 1) terminu będzie miał prawo wystawić fakturę na dostarczony towar w oparciu o dokument WZ. 5) W przypadku zwrotu części materiału, po upływie terminu wskazanego w pkt. 1) Wykonawca wystawi fakturę na materiał faktycznie przyjęty przez Zamawiającego i odbierze materiał przekazany do zwrotu. 6) W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na materiał Wykonawca dostarczy dodatkową ilość materiału po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 7) W przypadku gdy zapotrzebowanie na materiał dotyczyć będzie materiału nie ujętego w zamówieniu podstawowym Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia dodatkowego na materiały po cenach wynegocjowanych z Wykonawcą, zgodnie z pkt. 5.2 niniejszej SIWZ. 8) Dostawy realizowane będą do dwóch miejsc odbioru: a) Budynek nr 55 w Budziszowie Wielkim - część zamówienia, której dotyczy wykaz z załącznika nr 5; b) Teren budowy świetlicy wiejskiej w Budziszowie Małym - część zamówienia, której dotyczy wykaz z załącznika nr 6. 9) Fakturowanie odbywać się będzie dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie. 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za dopilnowanie rozdzielności dostaw stanowiących dwie oddzielne części w ramach niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wadrozewielkie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach