Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8863421 w.390 , fax. 81 8864547
  • Data zamieszczenia: 2015-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 8863421 w.390, fax. 81 8864547
    REGON: 00007929500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla potrzeb Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego z siedzibą w Puławach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii VoIP wraz z usługą utrzymania systemu; 2) dostawę aparatów telefonicznych i urządzeń do obsługi systemu VoIP; 3) świadczenie usług telefonii stacjonarnej typu VoIP. 3. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wdrożenia zintegrowanego systemu telefonii VoIP, wyposażenia Zamawiającego w potrzebną ilość stacji abonenckich (aparatów telefonicznych), uruchomienia i utrzymania w ciągłej sprawności sytemu telekomunikacyjnego oraz świadczenia usług telefonii stacjonarnej typu VoIP. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie istniejące numery z linii analogowych na nowy system. Wykaz numerów do przeniesienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oraz przenieść na Zamawiającego własność dostarczonych aparatów telefonicznych i urządzeń do obsługi systemu VoIP w zakresie: 1) Aparaty VoIP- 250 szt. z zasilaczami, w tym: a) Aparaty VoIP stacjonarne - 30 szt. b) Aparaty stacjonarne sekretarskie - 15 szt. c) Panel dodatkowych klawiszy do aparatu sekretarskiego - 2 szt. d) Aparaty przenośne (bezprzewodowe) - 191 szt. e) Dodatkowe słuchawki do aparatów bezprzewodowych - 50 szt. f) Bramki SIP do obsługi połączeń faxowych - 14 szt. 2) Konto UM (Unified Messaging) dla usługi IVR i wirtualnego faxu - 2 szt. 6. Dostarczone aparaty i urządzenia muszą być nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, odpowiadać polskiemu standardowi zasilania oraz muszą zostać wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem uruchomienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych: 1) w ramach wewnętrznej sieci Zamawiającego obejmującej kompleks budynków Zamawiającego przy ul. Czartoryskich, Al. Królewskiej 17 i Krańcowej 8 w Puławach (niczym nieograniczone połączenia bez naliczania opłat); 2) w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego); - na warunkach szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014, poz. 243). 8. Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne będą obejmowały połączenia: 1) lokalne; 2) międzymiastowe; 3) do sieci telefonii komórkowych; 4) międzynarodowe do sieci telefonii komórkowych do krajów Unii Europejskiej; 5) międzynarodowe do sieci telefonii komórkowych do pozostałych krajów tj. poza Unią Europejską; 6) międzynarodowe do sieci stacjonarnej do krajów Unii Europejskiej; 7) międzynarodowe do sieci stacjonarnej do pozostałych krajów tj. poza Unią Europejską; 8) na Infolinie/serwisy; 9) na numery alarmowe. 9. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 10. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Prawo opcji obejmuje: 1) Rozszerzenie zakresu dostawy i wdrożenia zintegrowanego systemu telefonii VoIP poprzez: - rozbudowę systemu VoIP o usługę szyfrowania połączeń; - rozbudowę systemu VoIP o usługę realizacji połączeń konferencyjnych; - rozbudowę systemu VoIP z 50 do 80 jednocześnie obsługiwanych aktywnych połączeń; - rozszerzenie liczby użytkowników z 250 do 300 jedynie poprzez zakup odpowiednich licencji; 2) Rozszerzenie zakresu dostawy aparatów telefonicznych i urządzeń do obsługi systemu VoIP poprzez zakup dodatkowych, niżej wymienionych urządzeń w ilości: - Aparaty VoIP stacjonarne - 5 szt. - Aparaty stacjonarne sekretarski - 5 szt. - Panel dodatkowych klawiszy do aparatu sekretarskiego - 1 szt. - Aparaty przenośne (bezprzewodowe) - 20 szt. - Dodatkowe słuchawki do aparatów bezprzewodowych - 10 szt. - Bramki SIP do obsługi połączeń faxowych - 4 szt. - Konto UM (Unified Messaging) dla usługi IVR i wirtualnego faxu - 1 3) Rozszerzenie zakresu świadczenia usług telefonii stacjonarnej poprzez: - zwiększenie liczby połączeń o dodatkowe 3000 min. miesięcznie. Koszty takich połączeń naliczane będą według cen jednostkowych przyjętych w formularzu cenowym dla połączeń poza abonamentem. Zamawiający zastrzega, że koszty połączeń, w ramach poszczególnych grup połączeń, poza abonamentem nie mogą przekraczać 10% kosztów połączeń przyjętych w ramach abonamentu. 12. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy. 2) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. 3) Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego. 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień. 5) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem. 6) Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy i załączników do umowy. 7) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13. Szczegółowe regulacje dotyczące prawa opcji oraz sposób realizacji prawa opcji zawiera niniejsza SIWZ oraz wzór umowy i załączniki do umowy. 14. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia w dniu 16.06.2015r. w godz. 12:00 do14:00 wizji lokalnej obiektów, w których realizowany ma być przedmiot zamówienia. 15. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą zgłosić telefonicznie chęć udziału w wizji, najpóźniej na jeden dzień przed wyznaczona datą. Osoba do kontaktu: Pani Iwona Oczkowska tel. 81 886 34 21 w. 266.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa liczba minut na bezpłatne połączenia w ramach abonamentu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach