Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ustawienie wiat przystankowych

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ustawienie wiat przystankowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1) Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie zawartej umowy i opisu przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca dostarczy i ustawi wiaty przystankowe w lokalizacjach wyszczególnionych w tabeli zawartej w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z oznaczeniami na mapach oraz wykona niezbędne naprawy nawierzchni chodników po wykonaniu ustawienia wiat. 3) Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędny sprzęt, transport, personel do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wskaże osobę kierującą pracami ze Strony Wykonawcy. 4) Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny cechować się dużą trwałością i odpowiadać wymaganiom polskich norm. Wiaty przystankowe winny posiadać wszystkie niezbędne atesty i certyfikaty. 5) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest do oznakowania miejsc prac i ich zabezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie wynikające z niewłaściwego oznakowania (i jego utrzymania) oraz zabezpieczenia prac w czasie ich realizacji, w okresie przerw w prowadzonych pracach wobec Zamawiającego, jak również wobec osób trzecich. Wykonawca musi się liczyć z trudnymi warunkami wykonania prac z uwagi na konieczność realizacji ich w pasie drogowym przy ruchu kołowym i pieszym. Wykonawca będzie prowadził prace bez wstrzymania ruchu pieszego w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się po chodniku. W trakcie zamknięcia odcinka należy zapewnić przejście tymczasowe. Należy unikać zostawiania na okres nocy lub weekendu nie skończonych prac. W przypadku gdyby zaistniała jednak taka okoliczność Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia terenu stałymi barierami wraz z oświetleniem ostrzegawczym. 7) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt przeszkoli zespół pracowników realizujących zadanie w zakresie BHP dotyczącym m. in. przebywania w sąsiedztwie ruchu drogowego. 8) W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on niezwłocznie powiadomić właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzielenia pomocy przy usuwaniu awarii. O zdarzeniu należy również niezwłocznie pisemnie powiadomić Zamawiającego. Koszty naprawy obciążają Wykonawcę prac. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w miejscu prowadzonych prac należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ, ochrony znajdujących się w pobliżu obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu, zabezpieczenia mienia przed kradzieżą oraz do uporządkowania terenu po zrealizowaniu prac. Prace będą prowadzone pod nadzorem inspektora działającego z upoważnienia Zamawiającego. 10) Wykonawca zaleca dokonanie wizji w terenie celem sprawdzenia aktualnych warunków terenowych na przyszłych placach prac związanych z ustawieniem wiat przystankowych, w tym stanu istniejących obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, czy też uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu prac i zdobycia wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 11) Wykonawca wykona inwentaryzację powykonawczą zamontowanych 21 szt. wiat w lokalizacjach oznaczonych w tabeli zawartej w opisie przedmiotu zamówienia. 12) Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość wykonanych prac i dostarczonych wiat przystankowych oraz udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane prace i wiaty. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wyznacza terminy przeglądów w okresie gwarancji a w razie stwierdzenia wad i usterek wzywa do ich usunięcia na koszt Wykonawcy. Okres gwarancji przedłuża się o okres jaki upłynął od chwili stwierdzenia wad i usterek do czasu usunięcia ich przez Wykonawcę. 13) Zamawiający przy udziale Wykonawcy dokona kontroli zakresu i jakości wykonanych prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ich wykonania przez Wykonawcę. Końcowy odbiór nastąpi w przypadku bezusterkowego wykonania przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonego odbioru prac zostanie sporządzony protokół odbioru. 14) Podstawą płatności za wykonanie przedmiotu umowy będzie protokół odbioru podpisany przez inspektora Zamawiającego, potwierdzający należyte wykonanie prac. Zamawiający dokona jednorazowej wpłaty na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury po odbiorze prac wraz z protokołem odbioru podpisanym przez inspektora Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123215
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach