Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej śmieciarki.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 236 624 278
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 236 624 278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej śmieciarki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej śmieciarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Podwozie . 1) Samochód ciężarowy fabrycznie nowy, rok produkcji 2020. 2) Podwozie w konfiguracji 6 x 2. 3) Rozstaw osi 1 – 2, od 3800 do 4000 mm. 4) Silnik o mocy 310 - 330 KM. 5) Pojemność silnika min. 9 dm3, max. 11 dm3. 6) DMC min. 26 t. 7) Norma emisji spalin – Euro 6. 8) Nośność osi przedniej min. 8 t. 9) Nośność osi tylnych min. 19 t. 10) Zawieszenie przednie resorowe, tylne pneumatyczne, dwie osie. 11) Trzecia oś skrętna i podnoszona. 12) Stalowy zbiornik paliwa minimum 350 l. 13) Zbiornik Adblue 45- 50 l. 14) Układ oczyszczania spalin. 15) Układ hamulcowy z systemem ABS, ESP i ASR. 16) Hamulec przystankowy. 17) Sprzęgło jednotarczowe wzmocnione. 18) Rodzaj paliwa – olej napędowy. 19) Skrzynia biegów zautomatyzowana, bez pedału sprzęgła, o przełożeniu umożliwiającym manewrowanie z małymi prędkościami. 20) Zamykany korek wlewu paliwa. 21) Blokada mechanizmu różnicowego. 22) Przystawka odbioru mocy – przystosowana do zabudowy. 23) Kabina 3 osobowa dzienna, w kolorze białym. 24) Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym. 25) Kabina wyposażona w elektryczne szyby. 26) Kabina wyposażona w klimatyzację bezfreonową. 27) Sterowanie układem wentylacji – ręczne. 28) Radio fabryczne z głośnikami. 29) Układ kierowniczy lewostronny. 30) Regulowana kolumna kierownicy. 31) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. 32) Światła do jazdy dziennej w technologii LED. 33) Regulacja wysokości świecenia reflektorów. 34) Brzęczyk przy cofaniu. 35) Boczne światła obrysowe. 36) Tylne światło przeciwmgielne. 37) Błotniki z chlapaczami. 38) Opony 315/80 R22,5. 39) Koło zapasowe. 40) Boczne zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd ciężarowy. 41) Przednia belka przeciwnajazdowa, stalowa. 42) Tempomat. 43) Tachograf cyfrowy. 44) Komputer pokładowy. 45) Immobilizer. 46) Akumulatory min. 180 Ah. 47) Alternator min. 120A. 48) Kliny pod koła 2 szt. 2. Zabudowa. 1) Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2020 r. 2) Zabudowa skrzyniowa owalna z urządzeniem załadowczym tylnym. 3) Płaska podłoga skrzyni ładunkowej. 4) Skrzynia ładunkowa gładka. 5) Pojemność skrzyni min. – około 21 m³. 6) Wzmocnione ściany boczne w obszarze pracy prasy zgniatającej. 7) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie. 8) Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m³. 9) Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej o gr. min. 3 - 8 mm. 10) Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej o gr. min. 8 mm. 11) Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”. 12) Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5. 13) Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy. 14) Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na co najmniej trzy inne nastawy - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant np.: surowce wtórne, komunalne, do odzysku itp. 15) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów, dwuetapowe podnoszenie pojemnika (do góry i obrót). 16) Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie. 17) Siłowniki podnoszenia odwłoka umieszczone z boku zabudowy. 18) Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, po jego bokach. 19) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów. 20) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym. 21) Zabudowa przystosowana do zbiórki odpadów biodegradowalnych. 22) Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy. 23) Dwa wyłączniki bezpieczeństwa. 24) Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego. 25) Sterowanie ręczne. 26) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka. 27) Sterowanie płytą wypychającą „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy lub na zewnątrz. 28) Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi. 29) Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się na stałe w kabinie kierowcy. 30) Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne. 31) Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze białym. 32) Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu. 33) Reflektor roboczy z tyłu. 34) Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku. 35) Błotniki kół tylnych z chlapaczami. 36) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty. 37) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu. 38) Zbiornik na wodę do mycia rąk. 39) Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami. 40) Centralne smarowanie. 3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił co najmniej 18 miesięcznej gwarancji. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w pkt 19.1. siwz. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje krótszy okres gwarancji niż 18 miesięcy zostanie odrzucona z postępowania, jako sprzeczna z zapisami siwz. 2) Wykonawca zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 dni od daty zgłoszenia (telefonicznego, e-mailowego) awarii, która powinna być usunięta niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych. 3) Wykonawca musi posiadać serwis zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. 4) W przypadku awarii trwającej więcej niż 3 dni, Wykonawca na swój koszt zapewni Zamawiającemu pojazd zastępczy, spełniający wszystkie warunki pojazdu przekazanego do naprawy. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ofercie wskazał stacjonarny serwis (serwisy) kompletnego pojazdu, zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. 4. Wraz z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu zostaną przekazane: 1) instrukcja obsługi, konserwacji podwozia i zabudowy w języku polskim, 2) katalog części zamiennych, 3) 2 komplety kluczyków, 4) komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, 5) apteczka, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik. 5. Pozostałe wymagania Zamawiającego. 1) Do odbioru kompletnego pojazdu Zamawiający powoła komisję, która oceni zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej w celu sprawdzenia, czy pojazd spełnia wszystkie wymagania określone w ofercie. W przypadku podania przez wykonawcę nieprawdziwych informacji bądź w przypadku stwierdzenia przez przedstawicieli zamawiającego, że pojazd nie spełnia wymagań zamawiającego, zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią siwz. 3) Przedmiot leasingu musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej, prototypu i takiego pojazdu z produkcji seryjnej, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań określonych niniejszą siwz. 4) Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczeń innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 5) Zamawiający wymaga, aby kompletny pojazd posiadał homologację. 6. Podstawowe wymagania dotyczące leasingu operacyjnego. 1) Okres leasingowania - 23 miesiące. 2) Leasing operacyjny rozliczany w – PLN. 3) Opłata wstępna wniesiona w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy - 35%. 4) Opłata końcowa - 10%. 5) Ewentualna prowizja (opłata manipulacyjna) płatna jednorazowo. 6) Zamawiający wymaga podniesienia rat leasingowych za okres wrzesień, październik, listopad, grudzień 2020 roku w wysokości 10%. Pozostałe raty leasingu powinny być równe, płatne zgodnie z harmonogramem. 7) Stałe oprocentowanie w całym okresie leasingu. 8) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 9) Wykonawca jako załącznik do umowy załączy tabelę rat wynagrodzenia i innych opłat wynikających z umowy leasingu. 10) Z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, zamawiający będzie miał prawo dokonania wykupu (opcja wykupu) śmieciarki, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Opcja wykupu będzie mogła być zrealizowana przez Zamawiającego wraz z ostatnią ratą. 11) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia kodeksu cywilnego. 12) Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu pokryje Zamawiający, bez ponoszenia innych kosztów. Złożenie oferty jest jednoznaczne ze zgodą na takie rozwiązanie. Ubezpieczonym w tym przypadku będzie Wykonawca, a ubezpieczającym PGK w Płońsku Sp. z o.o., które posiada umowę generalną na ubezpieczenie komunikacyjne z PZU S.A. 13) Zamawiający zaakceptuje wzór umowy leasingu, który będzie odnosił się do Istotnych Postanowień Umowy. Istotne Postanowienia Umowy mogą przybrać formę załącznika do umowy leasingu, natomiast sama umowa musi zawierać zapis mówiący o tym, że w kwestiach spornych lub nieuregulowanych w umowie leasingu pierwszeństwo stosowania mają zapisy siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do siwz) 2.Pełnomocnictwo tj. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Wykonawca lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniające odpowiednio do podpisania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przedkładanych w postępowaniu i składania ewentualnych oświadczeń i wyjaśnień – jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Forma złożenia pełnomocnictwa jest taka sama, jak do złożenia oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W celu dochowania wymaganych zasad bezpieczeństwa w związku z ryzykiem zarażenia się koronawirusem COVID-19, przed przybyciem na sesję otwarcia ofert do siedziby Zamawiającego - należy do godz. 1000 w dniu wyznaczonym na otwarcie ofert, zgłosić chęć uczestnictwa w sesji otwarcia ofert. Jeżeli do wyznaczonej godziny w dniu wyznaczonym na otwarcie ofert nie będzie zgłoszeń do woli wzięcia udziału w sesji otwarcia ofert, Zamawiający w określonym terminie otworzy oferty bez udziału osób zewnętrznych i niezwłocznie po sesji otwarcia ofert, przekaże informacje, o których mowa w pkt 17.6. poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej. Posiadanie środków ochrony osobistej (maski, rękawice) osób zewnętrznych uczestniczących w sesji otwarcia ofert leży po ich stronie. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach