Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w budynku I/ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a oraz budynku I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5212457 , fax. 089 5350228
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4 4
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5212457, fax. 089 5350228
    REGON: 00001775600370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w budynku I/ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a oraz budynku I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w budynku I/ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a oraz budynku I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych i na dowód tego złożą: - odpowiednie oświadczenie - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie konieczność wykazania się zrealizowaniem w ciągu ostatnich trzech lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień związanych z dostawą i montażem regałów jezdnych o minimalnej wartości: - dla części A zamówienia - 50 000,00 zł każde, - dla części B - 20 000, zł każde. a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (oryginał), 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania, 4. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach co najmniej co najmniej dwóch zamówień związanych z dostawą i montażem regałów jezdnych o minimalnej wartości: dla części A zamówienia - 50 000,00 zł każde, dla części B - 20 000, zł każde, 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch zamówień wyszczególnionych w powyższym wykazie, 6. Dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy podmiotów, które składają wspólną ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach