Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej dla potrzeb PGK w Płońsku Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 236 624 278
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 236 624 278
    REGON: 13031457400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej dla potrzeb PGK w Płońsku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Pojazd fabrycznie nowy pochodzący z produkcji seryjnej. 2) Rok produkcji 2016. 3) Silnik o mocy 140 – 160 KM chłodzony cieczą. 4) Silnik Euro 6. 5) Pojemność skokowa silnika 4 300 – 4 700 cm3. 6) Paliwo - olej napędowy. 7) Napęd na tylną oś. 8) Dwie osie skrętne – w trybie pracy i w trybie przejazdowym. 9) Koła pojedyncze. 10) Koło zapasowe pełnowymiarowe. 11) Napęd hydrostatyczny z możliwością pracy w trybie roboczym i trybie przejazdowym. 12) Prędkość robocza do 0 - 16 km/h. 13) Prędkość przejazdowa 25 - 50 km. 14) Pojazd wyposażony w oświetlenie zgodne z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym. 15) Pojazd wyposażony w oświetlenie robocze. 16) Pojazd wyposażony w wyświetlacz wskazujący min. prędkość jazdy, godziny pracy, ilość km, ilość mth. 17) Lusterka wsteczne podgrzewane. 18) Belka ostrzegawcze nad kabiną kierowcy w kolorze pomarańczowym wykonana w technologii LED. 19) Kabina kierowcy min. dwuosobowa. 20) Ogrzewanie oraz klimatyzacja kabiny kierowcy. 21) Drzwi z lewej i prawej strony kabiny . 22) Szyby w podłodze kabiny umożliwiająca operatorowi kontrolę pracy ssawy i szczotek. 23) Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym. 24) Kierownica po prawej stronie. 25) Regulowana kolumna kierownicy. 26) Długość pojazdu z dwiema szczotkami montowanymi z przodu pojazdu max. 5 500 mm. 27) Wysokość pojazdu z osprzętem max. 2 800 mm. 28) Masa własna max. 5 800 kg. 29) DMC max. 11 000 kg. 30) Elementy podwozia zabezpieczone antykorozyjnie. 31) Hamulce hydrauliczne. 32) Hamulec postojowy. 33) Zbiornik paliwa min. 110 l. 34) Kolor biały. 35) Sterowanie wszystkimi funkcjami osprzętu z kabiny kierowcy. 36) Zbiornik na zmiotki ze stali nierdzewnej lub aluminium o pojemności netto min. 3 800 l z hydraulicznym wywrotem. 37) Możliwość wysypu za pomocą ręcznej lub elektrycznej pompki w przypadku awarii hydrauliki. 38) Tylna klapa zbiornika na zmiotki otwierana i zamykana hydraulicznie – uchylna. 39) Wysokość wysypu zbiornika na zmiotki min. 1 500 mm . 40) System dysz myjących wnętrze zbiornika na zmiotki i turbinę wentylatora. 41) Agregat ssący o szerokości 700 - 850 mm umieszczony przed przednią osią, hydraulicznie podnoszony i opuszczany wraz z płynną regulacją do zbierania dużych przedmiotów. 42) Turbina ssąca napędzana silnikiem hydraulicznym. 43) Kanał ssący nierdzewny o średnicy min. 220 mm. 44) Dwie pchane lub ciągnione szczotki talerzowe o średnicy min. 950 mm napędzane hydraulicznie z płynną regulacją obrotów, kąta pochylenia, położenie i docisku do podłoża. 45) Szerokość zamiatania przy użyciu dwóch szczotek min. 2 550 mm. 46) Możliwość zamontowania trzeciej szczotki o średnicy min. 950 mm na wysięgniku z możliwością zamiatania prawej lub lewej strony. 47) System zraszania strefy zamiatania. 48) Zbiornik na wodę czystą min. 750 l . 49) System recyrkulacji wody brudnej. 50) Zawór do spuszczania wody z układu. 51) Centralne smarowanie zamiatarki. 2. Wyposażenie. 1) Kamera wideo zamontowana z tyłu pojazdu. 2) Gaśnica min. 4 kg. 3) Trójkąt ostrzegawczy. 4) Apteczka z wyposażeniem. 5) Podnośnik hydrauliczny min. 10 Mg. 6) Klucz do odkręcania kół. 3. Warianty gwarancji. 1) Gwarancja 24 miesiące lub 3 000 mth w zależności co nastąpi pierwsze. 2) Gwarancja 24 miesiące lub 4 000 mth z zależności co nastąpi pierwsze. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną przez siebie zamiatarkę w wybranym przez siebie wariancie przedstawionym w pkt 3. W związku z tym, że gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, szczegóły przyznawania punktów określone zostały szczegółowo w Rozdziale 14 siwz. 4. Dodatkowe wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanej zamiatarki na terenie RP. 2) Odległość autoryzowanego serwisu od siedziby zamawiającego nie może przekraczać 300 km. 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał serwis mobilny. 4) Wymagana przez zamawiającego reakcja serwisu 48 h od momentu zgłoszenia. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia wszystkie dokumenty dopuszczające zamiatarkę do ruchu po drogach publicznych. 6) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia: • instrukcję obsługi w języku polskim, • katalog części zamiennych w formie obrazkowo – numerycznej, • kartę gwarancyjną, • certyfikat PM10. 5. Wykonawca zobowiązuje się także: 1) W terminie nie później niż 2 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania przedmiotu niniejszego zamówienia, nieodpłatnie przeszkolić min 2 operatorów w zakresie obsługi i eksploatacji zamiatarki stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. 2) Wystawić dokument potwierdzający udział pracowników zamawiającego w szkoleniu. Lista osób przeznaczonych do szkolenia zostanie Wykonawcy przekazana najpóźniej w dniu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (sześć tysięcy PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego B.S. w Płońsku nr 26 8230 0007 0201 4386 2000 0002 z adnotacją „Przetarg nr 13/PN/Z/2016”. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą w postaci oryginału oraz kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu nie powinien być na trwale połączony z ofertą. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach