Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla potrzeb PGK w Płońsku Sp.z o.o.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 023 6624278
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 023 6624278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla potrzeb PGK w Płońsku Sp.z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla potrzeb PGK w Płońsku Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Ładowarka fabrycznie nowa, pochodząca z produkcji seryjnej. 2) Rok produkcji 2016. 3) Silnik o mocy 120 - 130 KM. 4) Pojemność 3 500 - 3 900 cm3. 5) Paliwo - olej napędowy. 6) Chłodzony cieczą. 7) Cztery koła skrętne. 8) Napęd 4 x x4. 9) Tryb kraba. 10) Ogumienie pełne (bez wypełniaczy) z minimalną warstwą bieżną 120 mm. 11) Hamulce tarczowe na obie osie. 12) Hamulec postojowy. 13) Wysokość podnoszenia min. 6,9 m. 14) Udźwig nominalny nie mniej niż 3 400 kg. 15) Udźwig na pełnej wysokości nie mniej niż 2 400 kg. 16) Maksymalny zasięg w przód nie mniej niż 3,8 m. 17) Szybkozłącze na końcu teleskopu. 18) Wydajność hydrauliki min. 140 l/min i 265 bar. 19) Zbiornik paliwa min. 120 l. 20) Zbiornik oleju min. 130 l. 21) Szerokość maszyny 2,3 - 2,5 m. 22) Długość całkowita nie więcej niż 5 m. 23) Wysokość całkowita nie większa niż 2,4 m. 24) Promień skrętu nie więcej niż 4 m. 25) Prześwit pod ładowarką nie mniej niż 0,42 m. 26) Kabina przeszklona, z ogrzewaniem i klimatyzacją. 27) Panel z wyświetlaczem mth i komunikatów o pracy maszyny. 28) System kontroli statyki z alarmem świetlnym i akustycznym. 29) Sterowanie maszyna poprzez jeden wielofunkcyjny joystick. 30) Oświetlenie drogowe. 31) Oświetlenie ostrzegawcze (kogut). 32) Dźwiękowy system cofania. 33) Światła robocze na teleskopie. 34) Łyżka pojemnościowa min. 3 m3 z wymiennym lemieszem. 3.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości bez limitu mth. 2) Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w związku z tym, im dłuższy okres gwarancji zaproponuje wykonawca, tym więcej punktów uzyska jego oferta. 3) W ramach złożonej oferty, wykonawca zapewni zamawiającemu serwis, który będzie dostępny dla zamawiającego w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Serwis powinien mieć swoją siedzibę w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego. 4.Pozostałe wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze zdjęciem. 2) Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanej ładowarki na terenie RP. 3) Wykonawca w dniu przekazania pojazdu przekaże zamawiającemu dodatkowo: a) instrukcję obsługi w jęz. polskim, b) katalog części zamiennych w formie obrazkowo - numerycznej, c) kartę gwarancyjną. 4) Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli nieodpłatnie co najmniej 2 operatorów w zakresie obsługi i eksploatacji ładowarki oraz wystawi dokument potwierdzający udział pracowników zamawiającego w szkoleniu. Listę pracowników zamawiający przekaże wykonawcy najpóźniej w dniu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424180009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 9 000,00 PLN dziewięć tysięcy PLN. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego B.S. w Płońsku nr 26 8230 0007 0201 4386 2000 0002 z adnotacją Przetarg nr 3/PN/ŁT/2016. 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą w postaci oryginału oraz kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu nie powinien być na trwale połączony z ofertą. 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach