Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 2 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 3 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1 Zadanie częściowe nr 4 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2 Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami Zadanie częściowe nr 5 Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC Zadanie częściowe nr 6 Monitor LCD 43” - 1 szt. Zadanie częściowe nr 7 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny. Zadanie częściowe nr 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt. Zadanie częściowe nr 9 Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt. Zadanie częściowe nr 10 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 11 Komputer klasy PC - 2 szt. Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    Traugutta 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 2 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 3 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1 Zadanie częściowe nr 4 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2 Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami Zadanie częściowe nr 5 Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC Zadanie częściowe nr 6 Monitor LCD 43” - 1 szt. Zadanie częściowe nr 7 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny. Zadanie częściowe nr 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt. Zadanie częściowe nr 9 Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt. Zadanie częściowe nr 10 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 11 Komputer klasy PC - 2 szt. Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 2 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 3 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1 Zadanie częściowe nr 4 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2 Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami Zadanie częściowe nr 5 Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC Zadanie częściowe nr 6 Monitor LCD 43” - 1 szt. Zadanie częściowe nr 7 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny. Zadanie częściowe nr 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt. Zadanie częściowe nr 9 Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt. Zadanie częściowe nr 10 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 11 Komputer klasy PC - 2 szt. Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC 1.2. Przedmiot zamówienia polega na: a) dostawie sprzętu komputerowego w konfiguracji zgodnej i przedstawionej w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z.; b) dostarczeniu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oferowanych urządzeń (dopuszcza się wersję elektroniczną), c) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego. 1.3. Podane w poszczególnych zadaniach częściowych parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane. 1.4. Sprzęt komputerowy powinien spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji. 1.5. Przez dostawę należy również rozumieć transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie towaru będącego przedmiotem dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, które to czynności Wykonawca realizuje na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do czasu jego wydania Zamawiającemu. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie: nazwy producenta, modelu (typu urządzenia) oraz wymaganych parametrów technicznych oferowanych urządzeń co najmniej równych z określonymi parametrami wymaganymi w Załączniku nr 1 - Opisu przedmiotu zamówienia. Z formularzy 3.1.-3.11. musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Oferowane parametry Wykonawca przedstawia w przeznaczonych do tego polach Opisu oferowanego sprzętu w załącznikach nr 3.1 do 3.11. do niniejszej s.i.w.z. 1.7. Wykonawca przedstawi charakterystyki techniczne (karty katalogowe) dla (jedenastu zadań częściowych) oferowanego sprzętu komputerowego i biurowego wymienionego w Załączniku nr 1 (dopuszcza się wersje elektroniczne na CD). 1.8. W celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada warunkom określonym w s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 9 – oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane urządzenia/sprzęt wszystkich wymaganych parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych. W załącznikach formularzy nr 3.1- 3.11 należy podać dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego urządzenia/sprzętu np.: nazwa, wersja, producenta, model, typ, numer katalogowy. 1.9. Dostarczony sprzęt komputerowy musi być wyposażony w kable zasilające umożliwiające podłączenie do sieci energetycznej. 1.10. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 1.11. Dostawy sprzętu komputerowego, określonego w zadaniu częściowym nr 10 i nr 11 realizowane jest dla Projektu „Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”. 1.12. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres minimum 24 miesięcy, 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu (w poszczególnych zadaniach częściowych). Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia. 1.13. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.1., 2.2., 2.5., i 2.7. i 2.10. s.i.w.z). i przedstawia się następująco: ● w zadaniu częściowym nr 1 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb, ● w zadaniu częściowym nr 2 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 13-14” do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb ● w zadaniu częściowym nr 5 maksymalna liczba komputerów klasy PC i monitorów LCD 23-24” do dostarczenia wynosi 15 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 12 sztuk a 3 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb, ● w zadaniu częściowym nr 7 maksymalna liczba drukarek laserowych A4 monochromatycznych do dostarczenia wynosi 3 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 2 sztuk a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb, ● w zadaniu częściowym nr 10 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 14” wynosi 8 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk a 3 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb. Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji określone zostały w Załączniku nr 2.1, 2.2, 2.5, 2.7, i 2.10 do s.i.w.z. 1.14. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 1.15. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 1.16. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w zadaniu częściowym nr 1, nr 2, nr 7 i nr 9 w wysokości 150,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); w zadaniu częściowym nr 4, nr 8 i nr 11 w wysokości 200,00zł (słownie: dwieście złotych), w zadaniu częściowym nr 3 i nr 6 w wysokości 100,00zl (słownie sto złotych) w zadaniu częściowym nr 5 w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) i w zadaniu częściowym nr 10 w wysokości 400,00zł (słownie: czterysta złotych). 1.2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego – część ….. nr sprawy OAZP.2710/45/2020. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1.4.1. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 1.4.2. dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 1.4.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 1.4.4. kwotę gwarancji; 1.4.5. termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 1.4.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp. 1.5. Postanowienia ust. 1.4. odnoszą się odpowiednio również do poręczeń, o których mowa w ust.1.2. powyżej. 1.6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca wnosi wraz z ofertą w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) opatrzonego przez wystawcę (gwaranta) kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wadium musi być oznaczone w następujący sposób: wadium postępowania nr OAZP.2710/45/2020. 1.7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (Wykonawców), w taki sposób, aby łączna kwota wadium była równa kwotom określonym w punkcie 1.1. dla poszczególnych zadań częściowych. 1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum)treść́ gwarancji ubezpieczeniowej wnoszonej jako wadium musi ściśle korelować́ z tożsamością̨ podmiotu zobowiązanego w gwarancji, a będącego jednocześnie wykonawcą zamówienia. Umowa gwarancji ubezpieczeniowej może zostać zawarta przez jednego z tych wykonawców, z tym jednak zastrzeżeniem, że udzielenie ochrony ubezpieczeniowej nastąpi na rzecz wszystkich wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum. 1.9. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (współwykonawców) w częściach, w taki sposób, aby łączna kwota wadium wynosiła w zadaniu częściowym nr 4, nr 8 i nr 11 w wysokości 200,00zł (słownie: dwieście złotych), w zadaniu częściowym nr 3 i nr 6 w wysokości 100,00zl (słownie sto złotych) w zadaniu częściowym nr 5 w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) i w zadaniu częściowym nr 10 w wysokości 400,00zł (słownie: czterysta złotych) na okres związania ofertą. 1.10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości, w formie lub formach oraz w terminie, określonych w niniejszej s.i.w.z., zostanie wykluczony z postępowania. 1.12. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 1.13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 1.14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 1.15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1.10. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, netto, podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, rękojmi i wsparcia technicznego, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do s.i.w.z.; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.4 i 11.5. s.i.w.z. d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. e) oświadczenie, że oferowany w poszczególnych zadaniach częściowych sprzęt komputerowy i biurowy spełnia wszystkie wymagania w zakresie parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia danego zadania częściowego wg załącznika nr 9 do niniejszej s.i.w.z, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. f) sporządzonego przez Wykonawcę - „Opisu oferowanego sprzętu” (dla danego zadania częściowego) – wg wzorów określonych w Załącznikach nr 3.1 do 3.11. do s.i.w.z. podpisane zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. Próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innego dokumentu. Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta lub wersje elektroniczne na CD potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę parametrów sprzętu komputerowego i biurowego, określonych w Opisie oferowanego sprzętu (załączniki nr 3.1. do 3.11. do s.i.w.z.) z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia. g) Dokumenty: Zadanie częściowe nr 1 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu • Deklaracja zgodności CE Zadanie częściowe nr 2 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu • Deklaracja zgodności CE Zadanie częściowe nr 3 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu • Deklaracja zgodności CE Zadanie częściowe nr 4 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu • Deklaracja zgodności CE Zadanie częściowe nr 5 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą • Deklarację zgodności CE • Wydruk ze strony https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx, potwierdzający, że zaoferowany model zasilacza spełnia wymaganie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w poz. 12 pkt. 10 bieżącej tabeli. • Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym Monitory Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE dla monitora Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora) Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star Zadanie częściowe nr 6 • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny • Deklaracja zgodności CE dla monitora • Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star Zadanie częściowe nr 7 Zgodny ze standardem Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowsze oraz ISO 14001:2004 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu. Certyfikat CE oferowanego sprzętu Musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta. Zadanie częściowe nr 8 Serwis musi posiadać ISO 9001:2008 lub nowsze na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się. Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu Certyfikat ISO 14001:2004 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu Zadanie częściowe nr 9 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą • Deklarację zgodności CE Zadanie częściowe nr 10 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu • Deklaracja zgodności CE Zadanie częściowe nr 11 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą • Deklarację zgodności CE • Wydruk ze strony https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx, potwierdzający, że zaoferowany model zasilacza spełnia wymaganie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w poz. 12 pkt. 10 bieżącej tabeli. • Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym h) W przypadku złożenia wadium (w danym zadaniu częściowym) w innej formie niż pieniężna, Wykonawca wnosi wraz z ofertą w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) opatrzonego przez wystawcę (gwaranta) kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach