Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. na podstawie posiadanych tytułów prawnych

Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852721 , fax. 077 4852721 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Powstańców 2 2
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852721, fax. 077 4852721 wew. 12
    REGON: 53058959000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. na podstawie posiadanych tytułów prawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Głubczyckich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. na podstawie posiadanych tytułów prawnych, w/w punkty poboru wymienione są w załączniku nr 1 do SIWZ na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. ( Dz.U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami ) i wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych Zamówienie nie obejmuje usług dystrybucyjnych, które będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego EnergiaPro S.A. Oddział w Opolu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa : - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Potencjał kadrowy : ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel wykonawczy do realizacji zamówienia w wyznaczonym terminie . 3. Doświadczenie wykonawcze : - wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia 4. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiada aktualnie obowiązującą koncesję naprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonania umowy 5. Jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. 6. Posiada aktualne umowy dystrybucyjne z operatorami sieci umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego. 7. Nie podlega wykluczeniu z przyczyn określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający odrzuci oferty niekompletne, nie spełniające wszystkich wymagań określonych w SIWZ oraz przepisów art.89 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 9. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty, jeżeli nie zajdą okoliczności określone art.93 ust.4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem wszystkich wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. 10.Posiadają zawartą umowę lub pisemne przyrzeczenie jej zawarcia o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Zamawiającego na podstawie tytułów prawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z załączonym wzorem - załącznik nr 2. 1.2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 1.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta : 1 kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 2 aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę /y/ upoważnioną do dokonania czynności prawnych w imieniu oferenta wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 oświadczenie, czy oferent pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997 roku - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi ( Dz. U. nr 118 , poz. 754 ze zm. ) z innymi oferentami i Zamawiającym oraz osobami występującymi po stronie Zamawiającego , biorącymi udział w postępowaniu . Oświadczenie to należy złożyć na załączniku nr 5. W celu przyśpieszenia procedury zaleca się , aby upoważnieni przedstawiciele oferentów byli obecni podczas otwarcia ofert celem złożenia w/wym. oświadczenia; 4 oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych przepisami art. 24 ust1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.- załącznik nr 4 do SIWZ 5 zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych i z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek, lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6 Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy lub pisemne przyrzeczenie jej zawarcia świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Zamawiającego na podstawie tytułów prawnych 7 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 ,8 i 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8 oświadczenie finansowe złożone na załączniku nr 7 9 kopię polisy , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10 wykaz wykonanych dostaw zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat , o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i odbiorców na załączniku nr 6 zgodnie z wymaganiami pkt. IV.3 oraz udokumentowanych referencjami zamawiających , że dostawy zostały wykonane należycie. Należy podać co najmniej 1 tego typu dostawę i co najmniej 1 referencję. 11 Pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawców działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy objętej przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentowania firmy nie wynika z innych dokumentów. 1.4.Projekt umowy zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach