Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków, stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni oraz Kartuzach

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków, stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni oraz Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków, stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni oraz Kartuzach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I - dostawa energii elektrycznej do budynku zlokalizowanegow Gdańsku przy ul. Augustyńskiego 2 Część II - dostawa energii elektrycznej do budynku zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Rdestowej 65,67,69,71 Część III - dostawa energii elektrycznej do budynku zlokalizowanego w Kartuzach, przy ul. Mściwoja II nr 9,11 3. Obiekty objęte przedmiotem zamówienia 1) Augustyńskiego 2 Gdańsk, C21, 198 kW, 453 000 2) Rdestowa 65,67,69,71 Gdynia, B21, 220 kW, 550 000 3) Mściwoja II 9,11 Kartuzy, C21, 52 kW ,75 000 4. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla powyższych obiektów w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi 1 078 000 kWh.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobierze kwoty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) posiadają aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 2) musi spełnić każdy z wykonawców, warunek wskazany w ust. 1 pkt. 1) lit. a) może być spełniony łącznie, (dokument wskazany w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...)ust. 1 pkt. 3) SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...)ust ust. 1 pkt. 2, składa pełnomocnik lub każdy z wykonawców występujących wspólnie w zakresie, który go dotyczy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...)ust ust. 1 pkt 1 składa każdy z wykonawców występujących wspólnie w zakresie, który go dotyczy.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie wykonawcy- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub nie dysponuje potencjałem technicznym 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach