Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-136 Łódź, ul. G. Narutowicza 64
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6850659 , fax. 42 6850598
- Data zamieszczenia: 2013-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
ul. G. Narutowicza 64 64
90-136 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6850659, fax. 42 6850598
REGON: 00431357500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek do drukowania napisów na okładkach spraw sądowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Apelacji Łódzkiej. Zamówienie obejmuje: 73 sztuki drukarek atramentowych i 138 sztuk drukarek igłowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek do drukowania napisów na okładkach spraw sądowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Apelacji Łódzkiej. Dostawa powinna nastąpić bezpośrednio do każdej jednostki wymienionej w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ -Specyfikacja techniczna Załączniki zamieszczone są na stronie www.lodz.sa.gov.pl w zakładce - zamówinia publiczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321201
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną