Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek do drukowania napisów na okładkach spraw sądowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Apelacji Łódzkiej. Zamówienie obejmuje: 73 sztuki drukarek atramentowych i 138 sztuk drukarek igłowych

Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, ul. G. Narutowicza 64
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6850659 , fax. 42 6850598
  • Data zamieszczenia: 2013-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
    ul. G. Narutowicza 64 64
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6850659, fax. 42 6850598
    REGON: 00431357500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek do drukowania napisów na okładkach spraw sądowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Apelacji Łódzkiej. Zamówienie obejmuje: 73 sztuki drukarek atramentowych i 138 sztuk drukarek igłowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek do drukowania napisów na okładkach spraw sądowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Apelacji Łódzkiej. Dostawa powinna nastąpić bezpośrednio do każdej jednostki wymienionej w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ -Specyfikacja techniczna Załączniki zamieszczone są na stronie www.lodz.sa.gov.pl w zakładce - zamówinia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach