Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa: Część 1. ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku: -wzierników, -szczoteczek do pobierania cytologii, -szkiełek cytologicznych, -osłonek medycznych - prezerwatyw Część 2. jednorazowych podkładów papierowych i foliowych na kozetki lekarskie.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ogłasza przetarg

  • Adres: 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8120043 , fax. 022 8120796
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    ul. Strusia 4/8 4/8
    04-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8120043, fax. 022 8120796
    REGON: 01307618300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa: Część 1. ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku: -wzierników, -szczoteczek do pobierania cytologii, -szkiełek cytologicznych, -osłonek medycznych - prezerwatyw Część 2. jednorazowych podkładów papierowych i foliowych na kozetki lekarskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa: Część 1. ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku: -wzierników, -szczoteczek do pobierania cytologii, -szkiełek cytologicznych, -osłonek medycznych - prezerwatyw Część 2. jednorazowych podkładów papierowych i foliowych na kozetki lekarskie. Szczegółową informację dot. wielkości dostaw i ich rodzaje określają odpowiednio dla części kosztorysy ofertowe ( zał. nr 3.1 i 3.2 do SIWZ ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez Wykonawcę, zgodnie z art. 2 pkt. 11) ustawy, rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min. 2 dostawy o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części o wartości każdej: - dla części nr 1 - ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku: wzierników, szczoteczek do pobierania cytologii, szkiełek cytologicznych, osłonek medycznych - prezerwatyw o wartości min. 35 000 zł. brutto, - dla części nr 2 - jednorazowych podkładów papierowych i foliowych na kozetki lekarskie o wartości min. 40 000 zł. brutto. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy określonego rodzaju odpowiednio dla danej części o wartościach nie mniejszych dla danej części niż określone wyżej. 2 b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 2b), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymienionego w ust. 1 w punkcie 2a) poprzez dokonanie analizy właściwego zał. nr 4.1-4.2 do SIWZ - wykaz wykonanych zamówień oraz dokumentów potwierdzających (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru) należyte wykonane dostaw wymienionych w wykazie. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. V niniejszej SIWZ, a na potwierdzenie, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą: a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896ze zm.)- wszystkie części. b) próbki: po 1 szt. wziernika ginekologicznego w rozmiarze 1 i 2, 1 szt. szczoteczki do pobierania cytologii - dot. części 1. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania oferowanych dostaw poprzez dokonanie analizy dokumentów: a) potwierdzających dopuszczenie do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896ze zm.) - dot. obu części oraz b) poprzez zmierzenie próbek w sposób pokazany na rysunku wzierników ( zał. nr 6 do SIWZ) - dot. części 1 Oferty wzierników nie odpowiadających swoimi rozmiarami wymaganiom zamawiającego zostaną odrzucone. 7. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy p.z.p. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy:w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz dostaw odpowiednio dla części zrealizowanych lub realizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania lub wykonywania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 4.1, 4.2 do SIWZ 6. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru), z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKACH NR 4.1,4.2 do SIWZ zostały wykonane należycie. 7. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi złożyć również pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń i/lub pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 9. Dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty: a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896ze zm.)- wszystkie części. b) próbki: po 1 szt. wziernika ginekologicznego w rozmiarze 1 i 2, 1 szt. szczoteczki do pobierania cytologii - dot. części 1. 10. Dokumenty wymienione w pkt. 2-4,6,9 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 11. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną. 12.Dokumenty wymienione w ust. 1,5,7 muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo tak jak opisano w pkt.8. 13. Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 14. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 15. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach