Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle fabrycznie nowych kompletów promocyjnych z logo Kapitału Ludzkiego i EFS oraz materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie jasielskim

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle fabrycznie nowych kompletów promocyjnych z logo Kapitału Ludzkiego i EFS oraz materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie jasielskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle fabrycznie nowych kompletów promocyjnych z logo Kapitału Ludzkiego i EFS oraz materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie jasielskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Komplety promocyjne w ilości 20 sztuk, w skład których wchodzą: 1) Teczka na dokumenty w ilości 20 sztuk - zamykana na zamek błyskawiczny z regulowanym paskiem na ramię i z uchwytem do ręki, w kolorze czarnym wykonana z poliestru lub innego nie mniej wytrzymałego materiału, o wymiarach 380-450x290-340x85-150 mm, z dodatkową kieszenią od zewnątrz zasuwaną na suwak. W części zewnętrznej na dole, na środku teczka musi posiadać wytłoczone logo Kapitału Ludzkiego oraz logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny (oznakowanie zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL - zabrania się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego). 2) Długopis w ilości 20 sztuk, metalowa oprawa w kolorze zielonym, z zawieszką, niebiesko piszący z wymiennym wkładem z nadrukiem metalicznym, jednokolorowym logo Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej, na odwrocie również metaliczny jednokolorowy nadruk: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle. 3) Notes w ilości 20 sztuk, format A4, 60 kartkowy, kratkowany wzmocniony okładką z tektury na papierze dobrym jakościowo, nie makulaturowym, przystosowany do wpięcia do teczki aktowej, opatrzony kolorowym nadrukiem z logo Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej w nagłówku, w stopce opisem projektu zgodnie z załączonym wzorem. Zadanie nr 2 - Materiały biurowe: 1) Koszulka foliowa wykonana z folii polipropylenowej przezroczystej groszek o grubości ok. 0,05 mm, otwierana z góry, grzbiet umożliwiający wpięcie do segregatora, antystatyczna w ilości 2 opakowania po 100 szt. 2) Tonery do drukarek w ilości 3 sztuk do drukarek HP Laser Jet M 1120 MFP, z gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy, fabrycznie nowe, muszą być dopuszczone do użytku przez producenta drukarki. 3) Segregator A4/75, twarda oprawa pokryta folią z polipropylenu, z mechanizmem dźwigniowym, niklowanym, mocowanym nitami, z metalowym zaciskiem unieruchamiającym dokumenty, z okutymi dolnymi krawędziami ścian, z okutym w ścianie grzbietu otworem oraz kieszonką foliową na kartkę opisową - 4 sztuki w tym 2 w kolorze niebieski i 2 w kolorze zielonym. 4) Płyta CD-R 700 MB w papierowej kopercie w ilości 25 szt. 5) Płyta DVD+R 4,7 GB, 16x, w kopercie - ilość 15 szt. 6) Papier dyplomowy - karton wizytówkowy A4, kremowy z tłoczonymi arkuszami - wzór Len, gramatura 246g/m2, przeznaczony do drukarek atramentowych i laserowych - 2 opakowania po 20 arkuszy każdy. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, o parametrach nie gorszych niż opisane w ust. 2. 5. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych w całości lub w części w innym produkcie, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach: z widocznym logo producenta, nazwą (typem, symbolem) produktu, numerem katalogowym, opisem zawartości i terminem przydatności do użycia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały są wysokiej jakości, zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając wymianę bębna lub głowicy) uważa się opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 7. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. 8. Podane w opisach nazwy własne należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 189390000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach