Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego, używanego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Bodzanowie na cele ochrony przeciwpożarowej, Gmina Głuchołazy.

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego, używanego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Bodzanowie na cele ochrony przeciwpożarowej, Gmina Głuchołazy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego, używanego samochodu pożarniczego dla jednostki OSP w Bodzanowie na cele ochrony przeciwpożarowej, Gmina Głuchołazy. Samochód musi być dopuszczony do ruchu, aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji na terenie kraju. Oferowany pojazd musi spełniać wymagania dotyczące pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym. Parametry techniczne: 1. rok produkcji - nie starszy niż 1981 r. 2. zbiornik na wodę - min. 2.800 litrów 3. liczba miejsc - min 6 osób - kabina jednomodułowa z 4 drzwiami wejściowymi 4. silnik- diesel 5. moc silnika - min. 140 kW 6. wymiary : 6.1. długość - max 7.250 mm 6.2. szerokość - max 2.500 mm 6.3. wysokość - max 3.000 mm 7. masa pojazdu: 7.1. masa własna - max 8.000 kg 7.2. dopuszczalna masa całkowita - max 14.300 kg 8. napęd pojazdu - 4x4 - z możliwością rozłączania 9. przebieg - max 25.000 km 10. dwustopniowa autopompa - 8 bar/40bar z szybkim natarciem i zakończeniem pistoletowym, o wydajności nie mniejszej niż 1 600 l/min, montowana w tylnej części zabudowy samochodu, 11. drabina dwuprzęsłowa aluminiowa min. 8 metrów, 12. aparaty oddechowe - min. 3 szt., z czujnikami bezruchu 13. hamulec tzw. górski 14. zabudowa roletowa - po dwie z każdej ze stron, przedział pompy - zamykany klapą. Wykończenia z blachy ryflowanej. Możliwość montażu sprzętu i wyposażenia pożarniczego 15. typ: ciężki 16. sprawny technicznie 17. bezwypadkowy 18. kolor: czerwony 19. wspomaganie kierownicy 20. blokada tylnego mostu 21. silnik wysokoprężny chłodzony cieczą 22. manualna skrzynia - min. 8 biegowa 23. zbiornik na środek pianotwórczy min. 100 litrów 24. zwijadlo min 40 metrów 25. na dachu pojazdu uchwyt do mocowania drabiny pożarniczej, bosaków i innego dodatkowego sprzętu technicznego pożarniczego 26. zabudowa samochodu wykonana ze stali nierdzewnej lub aluminium 27. urządzenia sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego (świetlne i dźwiękowe) 28. karoseria oraz zabudowa samochodu bez widocznych miejsc korozji. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby OSP w Bodzanowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz wypełnianie przesłanek art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u. Pzp 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnego doświadczenia 3. Potwierdzenie oferowanych dostaw odpowiadającym wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formuły spełnia/ nie spełnia , na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejszy dokument winien być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejsze oświadczenie może być złożone łącznie) 3.aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), obejmujących wykonanie minimum dwóch dostaw w zakresie dostawy ciężkiego używanego samochodu pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każdej z nich., których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru do dnia upływu terminu składania ofert - wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje ). Uwaga: wykaz zamówień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę. 5. min. 4 fotografie umożliwiające wizualną ocenę pojazdu z każdej strony 6. kopie dowodu rejestracyjnego wraz z aktualnymi badaniami technicznymi, bądź kopie dokumentów niezbędnych do rejestracji na terenie RP 7.kopie dokumentów potwierdzających dane techniczne zawarte w siwz 8. min. warunki techniczne samochodu (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach