Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Miejskiego Nr 2 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.

Gimnazjum Miejskie Nr 2 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 758 95 47 , fax. 0-25 758 95 47 w. 17
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Miejskie Nr 2 im. Jana Pawła II
    ul. Budowlana 2
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 758 95 47, fax. 0-25 758 95 47 w. 17
    REGON: 71164215900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Miejskiego Nr 2 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Rodzaj zamówienia: Dostawy Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Miejskiego Nr 2 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 3.2. Podział na 6 części: (zadania) Zadanie nr 1- mięso i wędliny Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zadanie nr 5 – ryby Zadanie nr 6 - nabiał i przetwory mleczne. W zakresie zadania nr 1: Zadanie nr 1 - mięso i wędliny Zamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2017 do Gimnazjum MiejskiegoNr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 2: Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ. W zakresie zadania nr 3: Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ. W zakresie zadania nr 4: Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ. W zakresie zadania nr 5: Zadanie nr 5 - ryby Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ. W zakresie zadania nr 6: Zadanie nr 6- nabiał i przetwory mleczne Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ. 3.3. Wielkość zamówienia oraz asortyment został określony w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2 część 1-6do SIWZ) i jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu, co do ilości (mniejszej lub większej ilości) w zależności od aktualnych potrzeb stołówek. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy. 3.4. Częstotliwość dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem , mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw, zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć pomiędzy godziną 7.00, a 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów będących przedmiotem niniejszej umowy na własny koszt i ryzyko, do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Budowlanej 2 w dniach roboczych. Przez dni robocze rozumieć należy dni od poniedziałku do piątku włącznie. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym dokładny termin dostawy zamówionych produktów. 3.5. Dostawa towaru następować będzie transportem własnym Dostawcy. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie natychmiastowym nie później niż w ciągu 1 godziny. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówieniowego towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie - Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. W takim przypadku Wykonawca zostanie obciążony różnicą ceny zakupu niedostarczonego towaru pomiędzy ceną przedstawioną w formularzu asortymentowo-cenowym, a ceną wystawioną na fakturze zakupu i pozostałymi kosztami zakupu. 3.6. Rozliczenie Wykonawcy z Zamawiającym będzie następować po każdej dostawie, na podstawie faktury VAT z terminem płatności określonym w umowie. 3.7. Dostarczane środki spożywcze muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym: • Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zawartość cukrów, sodu/soli oraz tłuszczy w produktach nie powinna przekraczać wartości wykazanych w wyżej wymienionym rozporządzeniu (Dz. U. z 2015 poz.1256). Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia( Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami); • Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.Urz. UE l 354 z 31.12.2008 r.) Dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t.34, str.319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późniejszymi zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.), • Ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r. poz.1577 ze zm.). 3.8. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części (maksymalnie na 6 części). Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 6 części (zadań). Ocenie będzie podlegać każda część (zadanie) z osobna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach