Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych oraz papierniczych z podziałem na za-dania:

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych oraz papierniczych z podziałem na za-dania:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych oraz papierniczych z podziałem na za-dania: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa art. biurowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa papieru kserograficznego i do drukowania do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 3) Zadanie nr 3 - Dostawa kalendarzy na 2010 rok do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 4) Zadanie nr 4 - Dostawa druków akcydensowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV: 21120000-0, 21125300-8, 21125400-9, 21125692 -2, 211221400-2, 2123300-1, 22815000-6, 22868000-2, 30192100-2, 30192125-3, 30192130-1, 30217320-2, 30217340-8, 36822400-3, 22869200-1, 22864000-4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się iż spełniają; warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w pkt.1 i 2, rozdziału VI SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowni-ków zdolnych do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego or-ganu, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 2,3 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 1,2 rozdziału VI SIWZ. 2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ, które szczegółowo określają przed-miot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 4. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z orygi-nałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy. 5. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaga-nych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawia-jącego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub któ-rzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie po-stępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny po-twierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związa-nych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządze-nia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 2 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) o którym mowa w ust 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Uwaga: Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach