Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk aparatów do pomiaru hemoglobiny wraz z materiałami zużywalnymi

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3298360 , fax. 068 3298399
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Zyty 21 21
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3298360, fax. 068 3298399
    REGON: 00029193100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk aparatów do pomiaru hemoglobiny wraz z materiałami zużywalnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk aparatów do pomiaru hemoglobiny wraz z materiałami zużywalnymi. 1) Wymagania dotyczące aparatów do pomiaru hemoglobiny. 1. Parametr mierzony - stężenie hemoglobiny z krwi włośniczkowej i żylnej, z możliwością oznaczenia w serii i próbki do badań cito. 2. Oferowane aparaty muszą być fabrycznie nowe. 3. Aparaty muszą posiadać certyfikat CE. 4. Każdy aparat musi być wyposażony w: a) czytnik kodów kreskowych umożliwiający odczytywanie danych kodów paskowych w standardzie ISBT 128, b) oprogramowanie obsługujące aparat w języku polskim, c) klawiaturę umożliwiającą ręczne wprowadzanie danych (operatora, donacji, serii, daty ważności kuwet) w przypadku uszkodzenia lub awarii czytnika, d) zasilanie poprzez baterię i poprzez sieć 220 V, e) mikrokuwetę kontrolną, f) walizkę umożliwiającą transport. 5. Aparat musi mieć możliwość bezprzewodowej transmisji danych do systemu informatycznego funkcjonującego u zamawiającego i zapisania danych w formacie pliku tekstowego (csv, txt, xlm). Parametry jednej danej (wyniku) powinny być oddzielone w jednoznaczny, zunifikowany sposób. Wszystkie parametry tej samej danej (wyniku) muszą być również oddzielone w jednoznaczny, zunifikowany sposób. Na żądanie zamawiającego wykonawca udostępni szczegółowy opis parametrów danych zapisywanych w pliku tekstowym, csv lub xlm. 6. Wymagania techniczne i funkcjonalne aparatu: a) możliwość prowadzenia kontroli jakości badań (trzy poziomy krwi kontrolnej: N, L, H) z graficznym przedstawieniem wyników, b) możliwość powtórzenia badania tej samej próbki z tym samym kodem kreskowym, c) czas trwania pomiaru Hb - max. 60 sekund, d) górna granica zakresu pomiarowego dla aparatów musi wynosić nie mniej niż 20 g/dl, e) liniowość (?) 0,3 w zakresie do 20g/dl, f) jednostki: możliwość wyboru g/dl lub g/l, g) osobna pamięć wyników kontroli jakości - minimum 100. 7. Ciężar aparatu maksymalnie do 1 kg (z akumulatorem). 8. Pozostałe wymagania. a) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt dostarczyć, zainstalować oraz uruchomić dostarczone aparaty w siedzibie zamawiającego oraz w jego następujących Oddziałach Terenowych: - Gorzów Wlkp. ul. Jana Dekerta 1, - Międzyrzecz ul. Konstytucji 3 Maja 35, - Żary ul. Boh. Getta 22, - Żagań ul. Szprotawska 45 a, - Sulęcin ul. Dudka 15, - Skwierzyna ul. Szpitalna 5, co zostanie potwierdzone w protokołach odbioru końcowego - załącznik nr 6. b) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt przeszkolić personel w obsłudze dostarczonych aparatów w miejscach instalacji określonych w punkcie a), co zostanie potwierdzone w protokołach odbioru końcowego - załącznik nr 6. c) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone aparaty na okres, co najmniej 36 miesięcy od daty protokolarnego uruchomienia i przekazania do eksploatacji - załącznik nr 6. d) W przypadku zgłoszenia awarii w trakcie trwania gwarancji czas przyjazdu oraz podjęcia naprawy urządzenia Strony określają do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia. Czas niezbędny do usunięcia usterek lub uszkodzeń nie może przekraczać 14 dni od momentu podjęcia naprawy. W przypadku nie usunięcia awarii w podanym terminie, Wykonawca udostępni aparat zastępczy o nie gorszych parametrach. Sposób zgłoszenia awarii: telefonicznie, faksem lub listem. Zakończenie naprawy dokumentowane będzie protokołem przyjętym i potwierdzonym przez zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązuje się w ramach umowy wykonać bezpłatne walidacje po uruchomieniu dla każdego aparatu - potwierdzoną w protokole odbioru końcowego (załącznik nr 6) oraz trzy walidacje w okresie gwarancyjnym (po 12, 24, 36 miesiącach użytkowania). Również każdorazowo w okresie gwarancji wykonawca po usunięciu awarii dokona walidacji na swój koszt. Każda przeprowadzona przez wykonawcę walidacja musi być potwierdzona odpowiednim protokołem walidacyjnym oraz stosowną etykietą dopuszczającą aparat do użytku. f) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt wykonać obowiązkowe przeglądy techniczne wynikające z udzielonej gwarancji. Jeśli warunki gwarancji nie przewidują obowiązku wykonania przeglądów technicznych, to wykonawca zobowiązuje się do wykonania jednego przeglądu technicznego, co najmniej raz w roku (po 12, 24, 36 miesiącach użytkowania). g) Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy serwisowej po okresie gwarancyjnym na okres 3 lat w zakresie naprawy urządzenia w sposób określony w pkt d) oraz do wykonywania przeglądów technicznych i walidacji. h) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia Instrukcję obsługi w języku polskim oraz kartę gwarancyjną. 2) Wymagania dotyczące materiałów zużywalnych. Materiały zużywalne obejmują dostawy w całości lub częściach krwi kontrolnej i mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny na hemoglobinometrach spełniające poniższe wymagania. 2.1 Wymagania dotyczące mikrokuwet oraz krwi kontrolnej. Zamawiający wymaga, aby oferowane mikrokuwety oraz krew kontrolna: a) zapewniały prawidłowe funkcjonowanie z aparatami będącymi przedmiotem oferty (załącznik nr 1 - formularz ofertowy, zadanie nr 1) oraz aparatem Low Hb Photometer firmy HemoCue (załącznik nr 1 - formularz ofertowy, zadanie nr 2), b) były wysokiej jakości i spełniały wymagania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 Nr 93, poz. 896), c) posiadały Deklarację Zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro - Dz.U. 2004 Nr 251, poz. 2515), d) posiadały instrukcję i inne informacje niezbędne dla prawidłowego użytkowania opracowane w języku polskim, e) dla każdej partii dostarczonego towaru były odpowiednio oznakowane (nazwa materiału, nazwa dostawcy, nazwa producenta, numery serii lub numer identyfikacyjny nadany przez producenta, ilość towaru w opakowaniu zbiorczym; zalecane jest, aby opakowanie zbiorcze zawierało tą samą serię towaru), f) dla każdej partii dostarczonego towaru posiadały datę ważności widoczną na opakowaniu, g) opakowania jednostkowe mikrokuwet zawierały serię i datę ważności dodatkowo w formie kodu paskowego. 2.2 Wymagania dotyczące opakowań mikrokuwet oraz krwi kontrolnej. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby: a) mikrokuwety do oznaczania hemoglobiny do aparatów Low Hb Photometer firmy HemoCue (załącznik nr 1 - formularz ofertowy, zadanie nr 2) pakowane były maksymalnie po 25 szt. w opakowaniu jednostkowym, b) mikrokuwety do oznaczania hemoglobiny do pozostałych aparatów (załącznik nr 1 - formularz ofertowy, zadanie nr 1) pakowane były maksymalnie po 50 szt. w opakowaniu jednostkowym, c) pojemność ampułki z krwią kontrolną wynosiła 1ml, d) maksymalna ilość ampułek w opakowaniu wynosiła 2 szt. 2.3 Wymagania dotyczące terminów ważności dla mikrokuwet oraz krwi kontrolnej. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby: a) krew kontrolna posiadała termin ważności minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu zamawiającego, b) pozostałe pozycje zawarte w Formularzu ofertowym posiadały termin ważności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp); 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku, o którym mowa w pkt V.2. SIWZ, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt V.2. SIWZ, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp (pkt VI.1.1 oraz VI.1.4. SIWZ) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp (pkt VI.1.2. oraz VI.1.3. SIWZ) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 8.Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są określone w załączniku nr 2 do SIWZ (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp). 9.Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt V.1. SIWZ dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca -spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V.1. SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych, składanych razem z ofertą. 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia zamawiający uzna, gdy wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów medycznych lub sprzętu medycznego lub odczynników, których wartość jest, co najmniej tożsama z zamówieniem, z podaniem daty wykonania zamówienia, zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 4. 3.polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC. 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy w celu potwierdzenia jakości oferowanych wyrobów dołączyli do oferty: 1. Certyfikat CE dla hemoglobinometru, 2. Specyfikację techniczną oferowanego hemoglobinometru, 3. Deklarację Zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro dla oferowanych mikrokuwet i krwi kontrolnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro - Dz.U. 2004 Nr 251, poz. 2515). Dokumenty, o których mowa w pkt VI.1oraz VI.2 SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6. SIWZ określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm. w Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach