Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Miasta Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła zlokalizowanych przy trzech istniejących szkołach podstawowych w Pionkach.

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Miasta Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła zlokalizowanych przy trzech istniejących szkołach podstawowych w Pionkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech szkolnych placów zabaw na terenie Gminy Miasta Pionki w ramach programu rządowego Radosna Szkoła zlokalizowanych przy trzech istniejących szkołach podstawowych w Pionkach: 1) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach, ul. 15-go Stycznia 3, 2) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach, ul. Kochanowskiego 14, 3) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach, ul. Targowa 9. 1. Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 1) Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną 2) Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach zawarty jest: w Projekcie Zagospodarowania Terenu - Plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 3 do SIWZ; w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 4 do SIWZ; w Przedmiarze robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Pionkach - załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 1) Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną 2) Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach zawarty jest: w Projekcie Zagospodarowania Terenu - Plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 6 do SIWZ; w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 7 do SIWZ; w Przedmiarze robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Pionkach - załącznik nr 8 do SIWZ; 3. Budowa szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 1) Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: Roboty ziemne i przygotowawcze Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy Wyposażenie placu zabaw w elementy dodatkowe Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię trawiastą Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię bezpieczną Wyposażenie placu zabaw w nawierzchnię komunikacyjną 2) Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach zawarty jest: w Projekcie Zagospodarowania Terenu - Plac zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 9 do SIWZ; w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach realizowany w ramach programu Radosna Szkoła - załącznik nr 10 do SIWZ; w Przedmiarze robót budowy placu zabaw na terenie Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 w Pionkach - załącznik nr 11 do SIWZ; 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła wydanym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz.U. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.) w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła. 6. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, 3) Do wykonania przedmiotu zamówienia należy stosować tylko materiały i urządzenia posiadające stosowne certyfikaty i spełniające Polskie Normy przenoszące europejskie Normy zharmonizowane. 7. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 9.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach