Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa mariny (cz. I) na terenie nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa mariny (cz. I) na terenie nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa mariny (cz. I) na terenie nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu, która obejmuje wykonanie: a) dwóch pomostów pływających o długości nieprzekraczającej 25 m każdy, b) instalacji wodnej na potrzeby korzystania z pomostów, c) instalacji elektrycznej na potrzeby korzystania z pomostów, d) oświetlenia terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa – zał. nr 1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiary robót – zał. nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentami, obowiązującymi normami i przepisami prawa. UWAGA!!! niniejszym postępowaniem objęta jest tylko część robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej w kosztorysach ofertowych należy wycenić wyłącznie pozycje dotyczące części I budowy Mariny (dwóch pomostów pływających o długości nieprzekraczającej 25 m każdy, instalacji wodnej na potrzeby korzystania z pomostów,instalacji elektrycznej na potrzeby korzystania z pomostów, oświetlenia terenu) Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać ich przedłożenia. Zamawiający dopuszcza wykonanie pomostów pływających wskazanych w lit. a) powyżej w innej technologii, niż zaprojektowano, i tym samym dopuszcza złożenie oferty wariantowej. W przypadku złożenia oferty wariantowej Wykonawca nie składa oferty na wykonanie pomostów zgodnie z projektem Zamawiającego. Oferta wariantowa musi spełniać następujące warunki: a) pomosty muszą być pomostami pływającymi, b) pomosty muszą być obiektami całorocznymi (nie przewiduje się demontażu na zimę), c) każdy pomost ma mieć kształt litery „I”, długość od 24 do 25 m (w tym trap) i szerokość 2,4 m. d) deski poszycia oraz ich elementy wykończeniowe należy zaprojektować i wykonać z materiału typu hanit (prod. Hanimat) lub innych równoważnych. Deski poszycia muszą cechować bardzo dobre właściwości antypoślizgowe. Przekrój desek powinien być pełny bez kanałów, a ich powierzchnia powinna przypominać wyglądem naturalne drewno (deski gładkie lub ryflowane). Materiał musi być nienasiąkliwy, całkowicie odporny na korozję biologiczną oraz porastanie mchem, posiadać odporność na promieniowanie słoneczne oraz wysoką wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne. Deski powinny być w kolorze szarym (popielatym). Z uwagi na bardzo dużą wilgotność i występowanie korozji biologicznej nie przewiduje się używania drewna nawet w postaci dodatku do materiałów. e) wyposażenie pomostów mają stanowić: postumenty oświetleniowo-podłączeniowe z poborem wody w liczbie umożliwiającej obsługę 24 szt. jednostek pływających, y-bomy ułatwiające obsługę i cumowanie jednostek pływających – 20 szt., w tym 15 szt. o dł. 8 m i 5 szt. o dł. 5 m, knagi cumownicze – 24 szt., odbojnice pneumatyczne – 24 szt., trapy ruchome – 2 szt., drabinki stalowe – 2 szt., stojaki sprzętu ratunkowego (koło ratunkowe, rzutka, bosak) – 2 szt., oczepy betonowe pod trapy z otworem pod dukt instalacyjny – 2 szt. f) pływaki muszą być betonowe, siatkobetonowe lub stalowe. Zamawiający wyklucza zastosowanie pływaków z PCV. Przed zawarciem umowy Wykonawca winien przedstawić, jeżeli posiada, atesty i certyfikaty inne niż wskazane w punkcie 7 SIWZ. Jeśli Wykonawca składa ofertę wariantową musi to jednoznacznie zaznaczyć, wypełniając Formularz ofertowy. Dla oferty wariantowej Zamawiający wymaga złożenia projektu wykonawczego, sporządzonego lub zaakceptowanego przez osobę uprawnioną do projektowania bez ograniczeń w branży konstrukcyjno- budowlanej oraz opisu sposobu wykonania zamówienia określającego w szczególności: opis techniczny oferowanych pomostów. Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty ogólnobudowlane i instalacyjne. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, jeśli na terenie nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu, w ciągu najbliższych 3 lat zaistnieje potrzeba wykonania robót budowlanych podobnego rodzaju (w szczególności: utwardzenie nawierzchni terenu, montaż slipu i wciągarki dla jednostek pływających, budowa wiaty pokrytej deską kompozytową z wyposażeniem), na warunkach określonych w umowie dotyczącej niniejszego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięćtysięcyzł ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach