Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg w Srocku: ul. Słoneczna, ul. Spacerowa, ul. Zielona, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap I

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg w Srocku: ul. Słoneczna, ul. Spacerowa, ul. Zielona, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg w Srocku: ul. Słoneczna, ul. Spacerowa, ul. Zielona, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie - etap I. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne 4) budowa dróg 5) budowa wjazdów 6) budowa chodników 7) przepusty rurowe 8) rów kryty z rur betonowych 60 cm 9) studnie rewizyjne z kręgów betonowych 10) wykonanie rowów odwadniających 11) wykonanie oznakowania pionowego 12) wykonanie barier 13) obsługa geodezyjna inwestycji: roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) I. Długości budowanych dróg: 1) ul. Słoneczna: 175,45 mb - od km 0+000,00 do km 0+ 175,45 2) ul. Spacerowa: 271,90 mb - od km 0+000,00 do km 0+ 271,90 3) ul. Zielona: 65,20 mb - od km 0+000,00 do km 0+ 065,20 II. Parametry budowanych dróg: 1) szerokość jezdni (ul. Słoneczna, ul. Spacerowa i ul. Zielona): 6,00 mb 2) szerokość chodników: od 2 mb w ul. Słonecznej do 1,5 mb w ul. Spacerowej i Zielonej. 3) Szerokość wjazdów do posesji: 4,50 mb 4) Przekrój poprzeczny jezdni na całym odcinku - jednospadowy 2% 5) Spadki podłużne od 0,21 do 2,7 % III. Konstrukcja nawierzchni (dla ruchu KR-1) - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - grub .4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm - warstwa mrozoochronna z piasku średnioziarnistego - grub. 17 cm Konstrukcja chodników: - kostka betonowa grub. - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - grub. 10 cm Konstrukcja wjazdów indywidualnych: - kostka betonowa kolor o grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:3 grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie grub. 15 cm Konstrukcja zjazdów publicznych: - kostka betonowa kolor o grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:3 - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie - grub. 20 cm - podbudowa z kruszywa stabilizowana cementem - grub. 15 cm Okrawężnikowanie: chodniki okrawężnikowane od zewnętrznej strony obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie z betonu - grub. 5 cm. Okrawężnikowanie jezdni krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem o wym. 35x30 cm Pobocza: tłuczniowe o grubości warstwy tłucznia: 10 cm IV. Odwodnienie - odwodnienie ulic odbywać się będzie do zaprojektowanych rowów odwodnieniowych i cieku betonowego (docelowo włączenie do istniejących rowów w drodze powiatowej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami min.: 1) Opinia NR ZUD-992/2012 z dnia 26.11.2012 r. 2) Uzgodnienie z Mazowiecką Spółką Gazownictwa sp. z o.o. znak LTW/361/2012 z dnia 22.11.2012 r. 3) Decyzja Starosty Piotrkowskiego znak nr 251/2013 z dnia 06.05.2013 r. 4) Pozwolenie wodno prawne 5) Decyzja GDDKiA-OŁ.Z-3-mp-4251z-192/12 z dnia 19.02.2013 r. Ważne: 1. na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w w/w uzgodnieniach i decyzjach. Projekt organizacji ruchu na czas budowy zjazdów na drogę Krajową nr 91 należy uzgodnić w GDDKiA 2. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby i badania. 3. W wycenie należy uwzględnić ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego Uwaga: 1. Pomimo tego, iż dokumentacja projektowa zawiera, przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania budowy drogi ul. Zielonej - w km od 0+065,20 do 0+216,70 (etap II zadania). W związku z powyższym nie należy wyceniać niniejszych robót. Dodatkowe informacje: 1. Mieszanki bitumiczne jakie należy zastosować przy realizacji przedmiotowego zadania są następujące: - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm, - warstwa wiążąca z BA AC 16W - grub .4 cm 2. Zgodnie z zapisami dokumentacji technicznej podbudowy z kruszyw łamanych należy wykonać dwuwarstwowo tj. w-wa kruszywa 0/63 - jako w-wa dolna - grub. 15 cm i w-wa 0/31,5- rozkładana mechanicznie - jako w-wa górna podbudowy - grub. 5 cm. Odnośnie materiału jaki ma być użyty na pobocza to w przypadku kruszyw - muszą to być kruszywa 0/31,5. 3. W punkcie 2 przedmiaru ujęte zostały roboty dotyczące budowy ul. Zielonej w km od 0+000,00 do km 0+065,20. Z uwagi na powyższe roboty te należy wycenić zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem. 4. Rury osłonowe typ AROT układane będą na kablach energetycznych w miejscach kolizji (zjazdy i pod jezdnią). 5. Rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni zostało uwzględnione w pozycji 50 -Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni. Podyktowane to jest faktem, że istniejące jezdnie posiadają lokalnie nawierzchnie z gruzu, szlaki i różnorodnych materiałów wymieszanych z gruntem rodzimym i ich rozbiórkę nie wyodrębniono w osobnej pozycji kosztorysowej tylko w poz. obejmującej wykonanie koryta mechanicznie. 6. Wykonaną podbudowę tłuczniową należy przed ułożeniem warstw bitumicznych skropić emulsja asfaltową i zostało to ujęte w przedmiarze robot. W projekcie nie uwzględniono skropienia w-wy wiążącej emulsją asfaltową. Jeżeli w trakcie wykonywania robót zostanie stwierdzone wystąpienie zanieczyszczeń na nowo wykonanej warstwie wiążącej to Wykonawcy będzie zobowiązany do wykonania oczyszczenia i skropienia warstwy wiążącej. 7. Bariera U-12 została zaprojektowana z połączonych ze sobą w poziomie dwóch rzędów rur stalowych średnicy 50 mm w rozstawie słupków pionowych co 1 mb. Całość pomalowana w kolorze biało czerwonym. 8. Należy przyjąć szerokość dna rowu - 0,4 m, wysokość skarp do zabruku - 1,0 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 89730003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: INW.271.14.2013.R. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą (tj. od dnia składania ofert: 28.06.2013 r. do dnia 27.07.2013 r.) zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. XIV. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.moszczenica.bipst.pl/index.php?grupa=511679
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach