Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb żłobka nr 7 przy ul. Szpitalnej 11/13 realizowana w ramach Poprawy bazy technicznej w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi.

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6322361 , fax. 042 6322361
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
    ul. Zachodnia 55a 55a
    91-063 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6322361, fax. 042 6322361
    REGON: 00435176500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb żłobka nr 7 przy ul. Szpitalnej 11/13 realizowana w ramach Poprawy bazy technicznej w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb żłobka nr 7 przy ul. Szpitalnej 11/13 realizowana w ramach: Poprawy bazy technicznej w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania zadanie 1 : adaptacyjne prace ogólnobudowlane zadanie 2 : wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę z PCV wraz z obróbką obsadzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) t.j. : ? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria ? są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznikami do oferty stanowiącymi jej integralną część są: 1. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert tj. po dniu 02.12.2008r 2. oświadczenie wykonawcy bądź kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 02.03.2009r 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 4. kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art.14 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz.2016 ze zmianami) wraz z zaświadczeniem wystawionym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnym co najmniej do dnia 31.08.2009 r. 5. kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami robót 6. Ponadto dla zadnia 1 ? kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego SEP E do 1 kV w zakresie eksploatacji i pomiarów elektrycznych ważna co najmniej do 31.08.2009 r. ? kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego SEP D do 1 kV w zakresie dozoru i pomiarów elektrycznych ważna co najmniej do 31.08.2009 r. ? kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla robót elektrycznych - w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art.14 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz.2016 ze zmianami) wraz z zaświadczeniami wystawionymi przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnymi co najmniej do dnia 31.08.2009 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach