Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja infrastruktury przedszkola polegająca na dostawie i montażu urządzeń zabawowych na terenie istniejącego placu zabaw przedszkola w Starej Wsi w gminie Celestynów.

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja infrastruktury przedszkola polegająca na dostawie i montażu urządzeń zabawowych na terenie istniejącego placu zabaw przedszkola w Starej Wsi w gminie Celestynów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja infrastruktury przedszkola polegająca na dostawie i montażu urządzeń zabawowych na terenie istniejącego placu zabaw przedszkola w Starej Wsi w gminie Celestynów. 2. Zakres rzeczowy dotyczy dostawy fabrycznie nowych urządzeń zabawowych i pozostałych elementów małej architektury, montaż tych urządzeń na istniejącym placu zabaw oraz wykonanie stref bezpieczeństwa (wykorytowanie powierzchni oraz nawiezienie 30 cm piasku w obrębie strefy) zgodnie z zaleceniami producenta. Do wykorytowania powierzchni wykonawca zabezpiecza piasek. Urządzenia zabawowe wykonane będą z kolorowego tworzywa i metalu. Dostawę wraz z montażem należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 8 i 9 załączonym do SIWZ. Powierzchnia pod urządzeniami będzie wypełniona piaskiem. Urządzenia zabawowe będą usytuowane na powierzchni o wymiarach 600x300x290 cm tj.: 1. Metalowe schody galwanizowane i lakierowane proszkowo z barierką metalową, mocowaną za pomocą systemu klem aluminiowych - wysokość 70 cm, 6 stopni; 2. Podesty metalowe galwanizowane i lakierowane proszkowo - 2 szt; 3. Zjeżdżalnia dwuosobowa wykonana z rozdmuchiwanego plastiku HDPE - 1 szt; 4. Rura strażacka tzw. eska - 1 szt; 5. Zjeżdżalnia złożona z systemu rurowego o średnicy 750 mm - 1 szt.; 6. Podesty wyposażone w 1 panel edukacyjny i 2 panele plastikowe łukowe przy zjeżdżalniach oraz 1 panel metalowy boczny; 7. Całość mocowana do rur o średnicy 114 mm galwanizowanych i lakierowanych proszkowo za pomocą systemu klem i koszy śrubowych, wszystkie śruby ze stali nierdzewnej; 8. Wszystkie słupy zaślepione od góry nakładkami, na najwyższych słupach elementy ozdobne; zestaw powinien być zamocowany na prefabrykatach z betonu B15 za pomocą metalowych kołków lub bezpośrednio betonowany w podłożu, całość zasypana piaskiem; 9. Wykonanie stref bezpieczeństwa (wykorytowanie powierzchni oraz nawiezienie 30 cm piasku w obrębie strefy) zgodnie z zaleceniami producenta; 10. Mocowanie w gruncie wg zaleceń producenta; 11. Wszystkie elementy łączące muszą być nierdzewne; 12. Wszystkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci muszą być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176:2009 i posiadać stosowne certyfikaty. 10. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2012; wolny od wad fizycznych i prawnych; 11. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru zrealizowanej dostawy i urządzeń zabawowych wraz z ich montażem zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ; 12. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polskimi i Europejskimi Normami z grupy PN EN odnoszące się do publicznych placów zabaw; 13. Montaż urządzeń należy wykonać z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa zgodnie z normą PN EN 1777-2009; 14. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać: a) aktualny certyfikat zgodności PN EU 1176:2009 b) tabliczkę znamionową, c) kartę techniczną urządzenia, d) instrukcję użytkowania, e) instrukcję konserwacji, f) opis montażu. 3. Aktualne certyfikaty zgodności z PN EU 1176:2009 wszystkich urządzeń zabawowych wykonawca przedkłada w złożonej ofercie o czym mowa w dziale 5 ust 1 pkt 5.1.10. 15. Dla dostarczonych urządzeń zabawowych wykonawca przekaże zamawiającemu dokumenty wymienione w ust 3.7 pkt b, c, d, e, f w dniu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz prace montażowe licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanej dostawy urządzeń zabawowych oraz ich montażu. 17. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w każdym roku kalendarzowym dwóch przeglądów technicznych urządzeń zabawowych w następujących okresach; a) pierwszy przegląd w terminie do dnia 31 marca; b) drugi przegląd w terminie do dnia 31 października. 18. W zakres przeglądu technicznego wchodzą następujące prace: a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego urządzeń; b) sprawdzenie i dokręcenie elementów mocujących; c) usunięcie powstałych ponadnormatywnych luzów w elementach ruchomych; d) przesmarowanie łożysk wymagających obsługi; e) uzupełnienie zaślepek zabezpieczających; f) kontrola stanu powierzchni w obszarze upadku; g) sporządzenie protokołu z każdego przeglądu, zgodnie z PN przy udziale pracownika UG w Celestynowie; 19. W ramach udzielonej gwarancji na wykonanie prac montażowych, na miesiąc przed jej upływem, wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia i kontroli stanu podłoża na którym będą zamontowane urządzenia zabawowe. 20. Wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz z przeglądami technicznymi, o których mowa w pkt 3.12 ponosi Wykonawca. 21. Wykonawca jako wytwórca odpadów o których mowa w art. 3 ust 3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2010r, Nr 185, poz.1243 z późn.zm) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach