Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Wyposażenie budynków przy ul. Kamedulskiej i ul. Andersa.

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Wyposażenie budynków przy ul. Kamedulskiej i ul. Andersa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Wyposażenie budynków przy ul. Kamedulskiej i ul. Andersa. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Część 1. Zakup wyposażenia Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Kamedulskiej W ramach zamówienia zaplanowano zakup pierwszego wyposażenia żłobka w meble, zabawki, wyposażenie wnętrz, sprzęt biurowy, porządkowy. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.1. Część 2. Zakup wyposażenia rozdzielni i zmywalni posiłków Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Kamedulskiej W ramach zamówienia zaplanowano zakup pierwszego wyposażenia pomieszczeń zmywalni i rozdziału posiłków, w tym m.in.: sprzęt porządkowy, meble kuchenne ze stali nierdzewnej, zmywarka, termosy, lodówka, kuchenka elektryczna, pralka i drobny sprzęt kuchenny. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.2. Część 3. Zakup doposażenia kuchni Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Andersa W ramach zamówienia zaplanowano uzupełnienie wyposażenia istniejącej przy ulicy Andersa kuchni żłobkowej, ponieważ w związku z rozbudową żłobka o nowy obiekt przy ulicy Kamedulskiej przybędzie dodatkowo 96 żywionych dzieci. Zaplanowano zakup szafy chłodniczo-mroźniczej, kotła warzelnego elektrycznego, pieca konwekcyjno-parowego, obieraczki do ziemniaków, krajalnicy grawitacyjnej do żywności oraz steakera. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.3. Część 4. Zakup drobnego wyposażenia kuchni Żłobka Miejskiego w Suwałkach przy ul. Andersa W ramach zamówienia zaplanowano zakup drobnego wyposażenia bloku kuchennego przy ul. Andersa, w tym m.in.: wózek platformowy, garnki, pojemniki gastronomiczne i inne. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia formularz cenowy - załącznik nr 2.4. 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek oraz montaż dostarczonych materiałów, urządzeń, sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą spełniać również wymagania zawarte w formularzach cenowych ( załącznikach nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4). 5. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załączniku nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4. do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 7. W przypadku montażu urządzeń jak np. kocioł warzelny, piec konwekcyjno-oparowy należy przewidzieć drobne roboty budowlane i instalacyjne (elektryczne - zasilanie i sanitarne - przyłącze wody i kanalizacji). Urządzenia winny być gotowe do użytku. Z uwagi na ciągłą pracę kuchni żłobkowej przy ulicy Andersa, roboty związane z montażem urządzeń w kuchni będą mogły być prowadzone od piątku od godz. 14.00 do niedzieli. 8. UWAGA: Roboty budowlane i wyposażenie muszą spełniać wymogi: - Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch, - Ustawy z dnia 04 lutego 2011 o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t. j. Dz. U. 2013 r., poz. 1457 z późn.zm.) - Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. 2014 poz. 925).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453153001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) na całość zamówienia, w tym: część 1 - 2 000,00 zł, część 2 - 700,00 zł, część 3 - 1 200,00 zł, część 4 - 100,00 zł. . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 09.06.2016 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum 3 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach