6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08530 Dęblin, ul. Szpitalna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 85 10 , fax. 81 551 85 10
- Data zamieszczenia: 2017-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2
08530 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 85 10, fax. 81 551 85 10
REGON: 43102346700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Modernizacja awaryjnych źródeł zasilania – zakup agregatu prądotwórczego wraz z dostosowaniem pomieszczenia; Zadanie 2 - Dostawa i montaż windy w budynku 246 (POZ). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Modernizacja awaryjnych źródeł zasilania – zakup agregatu prądotwórczego wraz z dostosowaniem pomieszczenia; Zadanie 2 - Dostawa i montaż windy w budynku 246 (POZ). 2.Dotyczy Zadania 1 - W trakcie trwania robót Wykonawca zapewni ciągłe/nieprzerwalne zasilanie w energię elektryczną oraz zasilanie awaryjne w czasie zaniku napięcia elektrycznego. Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego uzyskać wszelkie decyzje administracyjne zezwalające (jeżeli są konieczne) na eksploatację agregatu. 3.Dotyczy Zadania 2 - Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego uzyskać wszelkie decyzje administracyjne zezwalające na eksploatację windy w tym w szczególności dopuszczenie Wojskowego Dozoru Technicznego. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1A do SIWZ dla Zadania 1 oraz w Załączniku Nr 1B do SIWZ dla Zadania 2. 5. Gdziekolwiek w Dokumentacji Projektowej lub Specyfikacji Technicznej przywołano nazwy handlowe, technologiczne lub nazwę producenta urządzenia należy traktować takie wskazanie, jako określenie niezbędnego minimalnego standardu jakości i własności techniczno – użytkowych dla zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w Dokumentacji Projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w Specyfikacji Technicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych), w tym na: zadanie 1 – 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych); zadanie 2 – 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4.W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 5.1.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 39 1130 1206 0028 9003 8620 0005, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy; 5.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5.3.w gwarancjach bankowych; 5.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pó źn. zm.). 6.Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.2. – 5.5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 5, ppkt. 5.3 i 5.4. muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 6.1.bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, 6.2.informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 6.3.wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.4.wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.5.wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.6.określenie terminu ważności gwarancji. 7.Poręczenia określone w pkt. 5, ppkt. 5.2. oraz 5.5., muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1.wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) dokonuje poręczenia, 7.2.precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3.kwoty, do wysokości której bank – poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) będą zobowiązane, 7.4.wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na robotę budowlaną, ZADANIE NR …..” znak sprawy: 3/LOG/2017”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie kopii dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem” do oferty, oryginał należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wykorzystanie go w przypadku konieczności potrącenia wadium. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16 - Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
Dodano: 2024-07-15 - Przystosowanie istniejącej łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bełżycach
Dodano: 2024-07-12 - Budowa centrum aktywności społecznej w gminie Piaski
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Kodniu
Dodano: 2024-07-11