Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania średnio 7.200 badań w okresie 24 m-cy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 b) Wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu automatycznego analizatora parametrów krytycznych, zgodnego z parametrami określonymi w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 545 587 , fax. 523 574 667
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 545 587, fax. 523 574 667
    REGON: 9235878000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania średnio 7.200 badań w okresie 24 m-cy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 b) Wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu automatycznego analizatora parametrów krytycznych, zgodnego z parametrami określonymi w Załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz części zużywalnych niezbędnych do wykonania średnio 7.200 badań w okresie 24 m-cy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 b) Wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu automatycznego analizatora parametrów krytycznych, zgodnego z parametrami określonymi w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 2, 3 i 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. IV. Termin wykonania zamówienia. 1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia, tj. odczynników, odbywać się będzie na bieżące zapotrzebowanie Szpitala, zgłaszane faksem i potwierdzanych pisemnie. 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie 48 godzin min. 24 godziny. 3. Termin realizacji całości zamówienia: 24 miesiące. 4. Wydzierżawiony analizator zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Nr rachunku: 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr M-50/2016 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora parametrów krytycznych”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach