Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług komunalnych w zakresie: 1) Odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z budynków zarządzanych przez ZBM Oświęcim, 2) Opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach zarządzanych przez ZBM Oświęcim wraz z ich transportem do stacji zlewnej,

Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. gen. Józefa Bema 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8425615 , fax. 033 8424051
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. gen. Józefa Bema 12 12
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8425615, fax. 033 8424051
    REGON: 07002557000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług komunalnych w zakresie: 1) Odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z budynków zarządzanych przez ZBM Oświęcim, 2) Opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach zarządzanych przez ZBM Oświęcim wraz z ich transportem do stacji zlewnej,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiar Ilość osób - 1077 Ilość odpadów przewidzianych do odbioru z budynku ZBM - 4,40 m3 x 12 miesięcy Odpady odbierane będą zgodnie z harmonogramem wywozu (harmonogram zostanie ustalony w dniu podpisania umowy). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odebrane od Zamawiającego deponowane będą na Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Nadwiślańskiej 36 w Oświęcimiu. Zamawiający zapewnia wydzielenie ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych surowców wtórnych (odpadów opakowaniowych), odpadów niebezpiecznych oraz odpadów wielkogabarytowych w rozumieniu § 2 Regulaminu. Wykonawca zapewnia wywóz wydzielonych odpadów, znajdujących się w małych ilościach obok pojemników, w altankach lub zsypach, jeśli ich charakter lub skład nie odbiegają w sposób rażący od odpadów powstających zwyczajowo w gospodarstwach domowych. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1) należy uwzględnić koszty wynajmu pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że wynajmowane pojemniki muszą być zgodne z normami DIN. Do kosztów wynajmu należy doliczyć koszty ich utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, w szczególności koszty mycia i dezynfekcji pojemnika 2 x w sezonie zgodnie z § 20 pkt 10 Regulaminu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić mycie pojemników w systemie zamkniętym przy użyciu specjalistycznego samochodu do mycia pojemników. W ramach odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązuje się również do pozostawienia w czystości miejsca usytuowania pojemników poprzez zbieranie odpadów pozostawionych poza pojemnikami w altankach lub zsypach. Oprócz powyższych czynności Wykonawca zobowiązuje się do organizacji wywozu odpadów w związku ze świętami oraz dniami dodatkowo wolnymi od pracy. 2 ) Przedmiar Zbiornik bezodpływowy przy ul. Stara Droga - poj. 22,00 m3 x 4 razy w miesiącu x 12 miesięcy Zbiornik bezodpływowy przy ul. Konarskiego 32 - poj. 5,5 m3 x 4 razy w miesiącu x 12 miesięcy Wykonawca zobowiązany jest przekazywać nieczystości ciekłe podmiotom uprawnionym do prowadzenia stacji zlewnej Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie osobom trzecim (podwykonawcom) realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania techniczne i jakościowe 1. Usługi muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać wykonawcy 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ; z 2008r. Nr 171, poz. 1058.) 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca posiada zezwolenie na odbieranie odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów oraz zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów, dotyczy odpadów ulegających biodegradacji , niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych . b) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) zapewniającym prawidłową realizację zamówienia : - co najmniej 1 specjalistyczny samochód do mycia i dezynfekcji pojemników; - co najmniej 1 pojazd asenizacyjny; - co najmniej 1 samochód z HDS; - co najmniej 1 samochód samowyładowczy. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje liczbą : - co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi; - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi HDS. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: I .Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Lista wymaganych dokumentów Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. 3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ: - co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi; - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi HDS. 4. wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr.5 , w tym min: - co najmniej 1 specjalistyczny samochód do mycia i dezynfekcji pojemników; - co najmniej 1 pojazd asenizacyjny; - co najmniej 1 samochód z HDS; - co najmniej 1 samochód samowyładowczy. 5. zezwolenie na odbieranie odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów 6. zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów 7. pisemne zapewnienie podmiotu uprawnionego do prowadzenia stacji zlewnej o przyjęciu nieczystości ciekłych pochodzących z realizacji niniejszego zamówienia. 8. polisę, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ust.2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 606), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VII , z tym że dokumenty wskazane rozdziale VII ust.2. pkt 4,5,6,7,8 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbm@zbm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach