Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
- Data zamieszczenia: 2013-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
os. Złotej Jesieni 1 1
31-826 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
REGON: 12118869400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: a. świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych krajowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, b. świadczenie usług przesyłania danych - fax, c. świadczenie usługi dostęp do Internetu d. dzierżawa, montaż i instalacja oraz całodobowy serwis cyfrowej centrali telefonicznej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. w lokalizacji budynku ZOD 34-220 Maków Podhalański ul. Mickiewicza 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a. świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych krajowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, b. świadczenie usług przesyłania danych - fax, c. świadczenie usługi dostęp do Internetu d. dzierżawa, montaż i instalacja oraz całodobowy serwis cyfrowej centrali telefonicznej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. w lokalizacji budynku ZOD 34-220 Maków Podhalański ul. Mickiewicza 7 1. Zasady świadczenia usługi: 1. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi. 2. Połączenia pomiędzy użytkownikami wewnętrznymi dzierżawionej centrali będą bezpłatne. 3. W ramach abonamentu nieograniczona liczba bezpłatnych połączeń do sieci telefonii stacjonarnej (połączenia krajowe), komórkowych (połączenia krajowe) 4. Uruchomienie centrali wraz z usługami nastąpi do 1 m-c od daty zawarcia umowy. 5. Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności np. dla numerów 0-30..., 0-40..., 0-70..., przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. 6. Zamawiający wymaga pełnej gwarancji techniczno-eksploatacyjnej na zainstalowany i dzierżawiony sprzęt przez cały okres trwania umowy. 7. Rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach: a) płatności abonamentowe będą realizowane z góry w każdym miesiącu b) płatności za połączenia krajowe do sieci telefonów stacjonarnych i komórkowych- stały abonament- bez względu na liczbę wykonanych połączeń - dla połączeń krajowych c) Stały abonament za dostęp do sieci Internet bez ograniczenia limitu transferu danych o przepustowości nie mniej niż 1Mb512kb. d) W pozostałych przypadkach (połączenia międzynarodowe) Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego w cenach określonych w regulaminie i aktualnym cenniku operatora e) pozostałe nie wymienione usługi telekomunikacyjne, z których Zamawiający skorzysta - według aktualnych cenników i regulaminów operatora e) Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia, f) Wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy, g) zmiana podatku Vat następuje z mocy prawa h) W całym okresie trwania umowy Wykonawca wraz fakturą dostarcza szczegółowy wykaz połączeń 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI: a) montaż i konfiguracja centrali - opłata jednorazowa, b) Instalacja - nie mniej niż 4 równoczesne połączenia przychodzące wychodzące (zewnętrzne) i nie mniej niż 30 numerów wewnętrznych analogowych z funkcją prezentacji numeru połączeń przychodzących c) dzierżawa, serwis i administracja centrali - opłata miesięczna, d) połączenia międzynarodowe - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, według aktualnych cenników i regulaminów operatora, e) pozostałe nie wymienione usługi telekomunikacyjne, z których Zamawiający skorzysta - według aktualnych cenników i regulaminów operatora, 3. MINIMALNE WYMAGANIA WARUNKÓW TECHNICZNYCH, które winna spełniać cyfrowa centrala telefoniczna: współpraca z aparatami analogowymi minimalna liczba obsługiwanych portów wewnętrznych -30 analogowych z funkcją prezentacji numeru połączeń przychodzących nie mniej niż 4 równoczesne połączenia przychodzące/wychodzące (zewnętrzne zapowiedzi słowne dedykowane aplikacje komputerowe. do analizy kosztów połączeń telefonicznych w tym możliwość wykonywania bilingów w rozbiciu na stosowane w szpitalu ośrodki kosztów, numery telefonów moduł konfiguracyjny do zarządzania wszystkimi parametrami centrali porty analogowe telefonów wewnętrznych z wybieraniem impulsowym i DTMF, sygnalizacja CLIP zarówno wewnętrzna, jak i przekazywanie sygnalizacji miejskiej, możliwość zdalnego zarządzanie centralą poprzez LAN montaż naścienny zasilanie buforowe z akumulatorami- podtrzymanie pracy centrali przy zaniku napięcia sieci przez min. 4 godziny Interfejsy: co najmniej LAN, WAN - Ethernet 10 100 Mbps w przypadku konieczności wykorzystania komputera PC do instalacji oprogramowania - komputer PC dostarcza Zamawiający Pozostałe: Wyprowadzenie połączeń centralki na zaciski przełącznicy Zamawiającego po stronie stacyjnej wykonanie testu systemu telefonicznego wykonanie testu dostępu do Internetu wykonanie testowej transmisji fax konfiguracja centrali zgodnie z zaleceniami użytkownika: (wybrane funkcje do uruchomienia), montaż i instalacja centrali w budynku ZOD 34-220 Maków Podhalański ul. Mickiewicza 7 przeszkolenie z zakresu konfiguracji i obsługi centralki 4. Wymogi dotyczące serwisu centrali: a) wymagane jest, aby wykonawca mógł zapewnić serwis z następującymi czasami: maksymalny czas reakcji 4 godziny, maksymalny czas usunięcia awarii 24 godziny. b) koszty usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca, c) wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup.) d) zaistnieniu awarii Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie pod wskazany przez Wykonawcę numer czynny całą dobę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 18/M/ZP/13
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi transmisji sygnału radiowego i sygnałów towarzyszących do obiektów nadawczych przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2016-07-18 - ŚWIADCZENIE USŁUGI TELEFONII STACJONARNEJ ORAZ STAŁEGO DOSTĘPU DO INTERNETU
Dodano: 2016-06-08 - ŚWIADCZENIE USŁUGI TELEFONII STACJONARNEJ ORAZ STAŁEGO DOSTĘPU DO INTERNETU
Dodano: 2016-05-10 - 09/2016
Dodano: 2016-04-22 - Świadczenie usług publicznie dostępnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej
Dodano: 2016-01-18 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Szpitala na stacjonarnej sieci telefonicznej system telekomunikacyjny w technologii VOIP.
Dodano: 2015-12-15 - Świadczenie usług: telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych krajowych, międzynarodowych , do sieci komórkowych, usług przesyłania danych - fax, usługi dostępu do Internetu, dzierżawy, montażu i instalacji oraz całodobowego serwisu cyfrowej centrali telefonicznej na potrzeby Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., w lokalizacji budynku Zakładu Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2015-12-08 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz bezprzewodowego dostępu do Internetu znak sprawy: ZP.2710.46.2015
Dodano: 2015-12-02 - Dostarczenie usług dostępu do Internetu dla Agend zamiejscowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego oraz Lokalnych Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-11-27 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz wszystkich komórek organizacyjnych Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie od 1.01.2016r do 31.12.2018r
Dodano: 2015-11-23