Przetargi.pl
Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy .

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych podbudów drogowych ulic miasta Skierniewice, w zakresie i ilościach określonych każdorazowo w zgłoszeniach Zamawiającego, stanowiących integralną część umowy. Technologia wykonywania robót: a) Remont podbudowy polegający na wymianie zużytej podbudowy na betonową grub. 20cm obejmuje : - wycięcie remontowanego miejsca do regularnych kształtów piłą mechaniczną - rozbiórka zniszczonej podbudowy na głębokość 20cm, - wyrównanie i zagęszczenie dna powierzchni remontowanej, - wykonanie podbudowy z betonu cementowego B20, warstwą grubości 20cm, po zagęszczeniu, - skropienie warstwy emulsją asfaltową albo asfaltem D200 w ilości 0,8 kg na m2 - pielęgnacja wykonanej budowy w okresie procesu dojrzewania betonu - uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy. b) Remont podbudowy polegający na wymianie zużytej podbudowy na tłuczniową grub. 35cm obejmuje : - wycięcie remontowanego miejsca do regularnych kształtów piłą mechaniczną - rozbiórka zniszczonej podbudowy na głębokość 35cm, - wyrównanie i zagęszczenie dna powierzchni remontowanej, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego klinowanego klińcem kamiennym 4-20mm spełniającego wymagania PN-B-11112(8) w dwóch warstwach 20+15cm po zagęszczeniu - uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium 12.1 Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł). w terminie do dnia 17.04.2009r. do godz. 950 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty). 12.2 Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy 12.3 Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem Km - wadium -Naprawy cząstkowe podbudów drogowych jezdni 2009 Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy. 12.4 Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. W przypadku ofert składanych wspólnie wadium wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2,3,4 i 5 musi jasno stwierdzać, że zostało wystawione dla zabezpieczenia oferty składanej przez podmioty wspólnie. 12.5 Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 ust. 1, 2 i 3 ustawy. 12.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 SIWZ. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzający, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ. - Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania w tym niżej podany podstawowy sprzęt: L.p. Wykaz sprzętu 1 walec statyczny lub wibracyjny, zagęszczarka płytowa 2 młot pneumatyczny 3 piła do cięcia asfaltu 4 samochody ciężarowe - transport zapewniający płynne wykonanie zadania - W przypadku dysponowania ww sprzętem innym niż własny Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania ww potencjału technicznego. h) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie 36 miesięcznej gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 SIWZ - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5 do SIWZ. i) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - remontów cząstkowych nawierzchni drogowych. j) uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z potwierdzeniem wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego. 9.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Umowę o zawiązaniu konsorcjum, w której strony zobowiążą się do złożenia oferty wspólnej, która będzie szczegółowo określać przedmiot działalności, prawa i obowiązki wszystkich członków Konsorcjum, solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, wykazywać jeden podmiot wiodący (lidera), zasady reprezentacji w sposób nie budzący wątpliwości oraz czas trwania konsorcjum, zakres uczestnictwa w konsorcjum, sposób prowadzenia spraw konsorcjum , określenie sposobu ustania konsorcjum. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy c) dokumenty wymienione w pkt. 9. d),e),f),h),i) muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. d) dokumenty wymienione w pkt. 9 a), b) ( w formie innej niż pieniądz), c), podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. 9.2 W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 9. g), j) muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach