Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci dostarczania gotowych posiłków szkolnych dla dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku dla ok. 100 dzieci.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Juliusza Słowackiego 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6472781,82,83 , fax. 055 6472781 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Juliusza Słowackiego 74 74
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 6472781,82,83, fax. 055 6472781 w. 33
    REGON: 00279139400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci dostarczania gotowych posiłków szkolnych dla dzieci z rodzin objętych wsparciem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku dla ok. 100 dzieci.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Świadczenie usług w postaci dostarczania gotowych posiłków szkolnych Zadanie Nr 1 Posiłki szkolne w Szkole Podstawowej Nr 5 dla ok. 40 dzieci Zadanie Nr 2 Posiłki Szkolne dla dzieci ze szkół ponadpodstawowych dla ok. 60 dzieci 3.2 Posiłek szkolny powinien składać się z 2 dań dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2. tj. 1. Zupa - min 400 ml 2.1. Ziemniaki - min. 200g. 2.2. Danie mięsne - min. 200g 2.3. Surówka - min. 200 g 3. Danie bezmięsne - min. 400g. 3.3 Posiłki zostaną przygotowane przez Wykonawcę i dostarczone do szkół. W przypadku dzieci ze szkół ponadpodstawowych posiłki będą spożywane w stołówce wykonawcy na terenie miasta Malborka ( stołówka musi znajdować się w centrum miasta). 3.4 Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225) oraz w przepisach wykonawczych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru osób korzystających z obiadów 3.6 . Rozliczenie za obiady następować będzie w częściach miesięcznych. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca ilość faktycznie wydanych obiadów, wraz załączonym wykazem osób i ilością skonsumowanych przez nich obiadów 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania jadłospisu miesięcznego z wyprzedzeniem 2 tygodniowym do akceptacji przez Zamawiającego tj. Dyrektora Ośrodka - Jacka Wojtuszkiewicza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1 Informację na temat liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.1.2 Oświadczenie, że Wykonawca związany jest z ofertą 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6.1.3 Oświadczenie, iż Wykonawca przyjmuje warunki umowy stanowiącej załącznik A do SIWZ. 6.1.6 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 6.1.7 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 6.1.8 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.9 Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach