Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania jest realizacja zadań w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 Prowadzenie Poradni Edukacyjno-Informacyjnej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania jest realizacja zadań w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 Prowadzenie Poradni Edukacyjno-Informacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest realizacja zadań w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, polegająca na prowadzeniu poradni edukacyjno -informacyjnej. Poradnia musi być prowadzona w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych 5 gabinetach. Personel pracujący w ramach projektu: -lekarz - minimum 3 osoby (lekarz gastroenterolog, internista, chirurg, onkolog mający uprawnienia do wykonywania USG jamy brzusznej - uczestniczący w szkoleniu przez konsultanta wojewódzkiego w zakresie gastrenterologi z wyżej wymienionej tematyki) -pielęgniarka - minimum 4 osoby (mgr pielęgniarstwa ,mgr promocji zdrowia, licencjat pielęgniarstwa, pielęgniarka mająca specjalizację z pielęgniarstwa zachowawczego lub pielęgniarka po kursie kwalifikacyjnym z pielęgniarstwa chirurgicznego, zachowawczego pielęgniarka w środowisku nauczania i wychowania mająca kurs kwalifikacyjny lub specjalizację w środowisku nauczania i wychowania. Pielęgniarski wymienione muszą mieć ukończone szkolenie z zakresem profilaktyki chorób nowotworowych układu pokarmowego prowadzone przez konsultanta ds. pielęgniarstwa onkologicznego. -psycholog - minimum 3 osoby ( psycholog kliniczny biorący udział w szkoleniu przez psychologa klinicznego z zakresu tematyki wyżej wymienionej) -dietetyczka - minimum 4 osoby ( technik technologii żywienia zbiorowego, mgr dietetyk, dr dietetyki - uczestnicząca w szkoleniu przez dr inż. dietetyki z zakresu tematyki wyżej wymienionej) -rejestratorka - minimum 1 osoba ( doświadczenie pracy w projektach edukacyjnych) 2. Zadania do realizacji przez poszczególne grupy zawodowe w ramach pracy w poradni określa załącznik nr 3 do specyfikacji. 3.Działalność poradni musi być udokumentowana, w ramach której wszystkie grupy zawodowe zobowiązane są do prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów i sprawozdawczości. Wzór dokumentów stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. 4. Czas pracy poradni Całkowity czas pracy poradni to 39 godzin w okresie od 01.12.2015r. do 31.03.2016r., a szczegółowych harmonogram jej pracy przedstawia załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Zamawiający zapewni: -pomieszczenia dla poradni, -wyposażenie pomieszczeń, -pakiet materiałów edukacyjnych, -niezbędne materiały i druki w tym dokumentacja medyczna dla pacjentów do prowadzenia poradni edukacyjno - informacyjnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest poza zakresem określonymi w załączniku nr 3 do specyfikacji do: -utrzymania lokalu i jego otoczenia, w tym powierzchni wspólnego użytkowania (sanitariaty) w należytym stanie sanitarno-porządkowym, -usuwania wszelkich szkód powstałych z jego winy, -przestrzegania poleceń dotyczących usuwania odpadów z prowadzonej działalności, -sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń po każdym dniu pracy poradni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach