Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania instalacji solarnych w budynkach Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 5, Nr 6 i Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-033 Kraków, ul. Westerplatte 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 83 00 , fax. 012 616 83 09
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Westerplatte 19 19
    31-033 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 83 00, fax. 012 616 83 09
    REGON: 35156703100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania instalacji solarnych w budynkach Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 5, Nr 6 i Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania instalacji solarnych w budynkach Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 5, Nr 6 i Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlano-wykonawcze jak i przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ceny oferty są projekty wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 - miesięczny okres gwarancji na wykonane instalacje solarne w Jednostkach Ratowniczo-Gaśniczych Nr 5, Nr 6 i Nr 7 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym, przy czym okres gwarancji dla zamontowanych urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 50 dni od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kosztorys uproszczony, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności projektów budowlano-wykonawczych, oraz doświadczenia zawodowego. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys uproszczony zawierający zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy projektem wykonawczym, a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z projektem wykonawczym. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowej zapłaty i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z projektów budowlano-wykonawczych w cenie oferty. Kosztorys uproszczony i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralna część SIWZ. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach