Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. Sprawa znak: 141.2711.67.2017.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. Sprawa znak: 141.2711.67.2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw źródeł światła w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem dostaw przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty– załącznik A do formularza oferty) ilości zamawianych źródeł światła są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zapewnia zakup źródeł światła na poziomie do 70% wartości wynagrodzenia umownego, natomiast nie zrealizowanie pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje, zakup, dostawę do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego źródeł światła oraz odbiór i utylizację zużytych zlokalizowanego przy ul. Kopernika 19C w Krakowie. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalny standard jakościowy produktów i szacowane liczby zawiera kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik A do Formularza oferty i będąca integralną częścią SIWZ. 1.4 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.6.1 Sukcesywną dostawę źródeł światła partiami, na podstawie składanych zamówień faksem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia Sekcji Zakupów UJ CM poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Sekcji Eksploatacji Działu Inwestycji i Remontów i Eksploatacji UJ CM, w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:30 do 15:30, licząc od daty złożenia zamówienia. Dostawa każdego zamówienia powinna zostać zrealizowana jednorazowo. 1.6.2 Zamawiający przewiduje maksymalnie dwie dostawy oraz dwa odbiory źródeł światła w miesiącu. 1.6.3 Każdorazowo Wykonawca potwierdzi (faksem lub pocztą elektroniczną), termin dostawy towaru z wyprzedzeniem jednego dnia roboczego. 1.6.4 Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany przedmiot zamówienia do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM przy ul. Kopernika 19C w Krakowie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający za dni robocze uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.6.5 Rozładunek towaru oraz wniesienie w miejsce przeznaczenia nastąpi przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 1.6.6 Odbiory zużytych źródeł światła odbywać się będą na podstawie pisemnych zgłoszeń składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Sekcji Eksploatacji UJ CM w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Miejscem odbioru będzie Magazyn Działu Zaopatrzenia, ul. Kopernika 19C w Krakowie. Zamawiający dopuszcza odbiór zużytych źródeł światła podczas dostawy. 1.6.7 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywozu i utylizacji zużytych źródeł światła w sposób gwarantujący przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) . 1.6.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.6.9 Na zaoferowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji równej gwarancji producenta danego produktu, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. 1.6.10 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych źródeł światła, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego, wolnego od wad asortymentu w terminie 3 dni roboczych od otrzymania reklamacji. Wadliwą ilość asortymentu Wykonawca wymieni i dostarczy, na własny koszt, do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM, ul. Kopernika 19C w Krakowie. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionego asortymentu będzie liczony od dnia odbioru wymienionego asortymentu 1.6.11 W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. 1.6.12 W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę, w wyznaczonym terminie, partii asortymentu, Zamawiający, po upływie 7 dni kalendarzowych ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy. 1.6.13 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik o takich samych lub lepszych parametrach jak towar wycofany (zawieszony) z produkcji, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 1.6.14 Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać oryginalne opakowanie producenta. Musi być oznakowany w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na opakowaniu zamawianego przedmiotu zamówienia pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oświadczenie Wykonawcy, w przypadku braku na opakowaniach informacji o warunkach przechowywania, terminu ważności źródła światła. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załącznik A do Formularza oferty): nazwy producenta oraz okresu trwałości, z zastrzeżeniem pkt. 13) SIWZ. 3. Dla produktu, wskazanego w załączniku A do Formularza oferty – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, w pozycji 21, Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych ze względu na posiadaną instalację oświetleniową kompatybilną z podanym produktem firmy Osram. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, tj. od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, jeśli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A do Formularza oferty zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31531100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.67.2017. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach