Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia w podziale na części jest wykonanie dla ul. Mostowej w Lubiczu Dolnym: 3.1.1. W części I - opracowanie projektu budowlanego wraz z budową oświetlenia ulicznego - dla 8 lamp na odcinku ca 237 mb. 3.1.2. W części II - opracowanie projektu budowlanego wraz z remontem drogi gminnej na odcinku ca 245 mb i średniej szerokości ca 4, 0 m + pętla; orientacyjna powierzchnia 1400 m2 .

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia w podziale na części jest wykonanie dla ul. Mostowej w Lubiczu Dolnym: 3.1.1. W części I - opracowanie projektu budowlanego wraz z budową oświetlenia ulicznego - dla 8 lamp na odcinku ca 237 mb. 3.1.2. W części II - opracowanie projektu budowlanego wraz z remontem drogi gminnej na odcinku ca 245 mb i średniej szerokości ca 4, 0 m + pętla; orientacyjna powierzchnia 1400 m2 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia w podziale na części jest wykonanie dla ul. Mostowej w Lubiczu Dolnym: 3.1.1. W części I - opracowanie projektu budowlanego wraz z budową oświetlenia ulicznego - dla 8 lamp na odcinku ca 237 mb. 3.1.2. W części II - opracowanie projektu budowlanego wraz z remontem drogi gminnej na odcinku ca 245 mb i średniej szerokości ca 4, 0 m + pętla; orientacyjna powierzchnia 1400 m2 . 3.2. W odniesieniu do prac projektowych szczegółowy zakres obejmuje. 3.2.1. Dla części 1 – budowa oświetlenia drogowego. 1) Zakresem opracowania należy objąć budowę nowego (nowy obwód) oświetlenia drogowego na drodze gminnej Nr 100798C ul. Mostowa na odcinku od granicy z działką nr 121/4 (pas drogi krajowej), od istniejącego złącza kablowego zlokalizowanego w ul. Mostowej przy działce nr 55/48 do istniejącej bramy, zlokalizowanej w pasie drogi na wysokości działki nr 56/42; na tym odcinku Zamawiający prognozuje 5 lamp w rozstawie co ca 35-40 m oraz tzw. sięgacz do granicy działki nr 55/12 z działką 55/22; na tym odcinku Zamawiający prognozuje 3 lampy w rozstawie co ca 35-40 m. Prognozowaną lokalizację lamp przedstawia mapa poglądowa, 2) charakterystyka słupów: stalowy okrągły lub sześcio/ośmio -kątny montowany na fundamencie o wysokości 6 m, z wnękami zamykanymi na śrubę imbus, wnęki lokalizować od strony ulicy. 3) charakterystyka opraw LED: montaż na wysięgniku, możliwość regulacji stopnia pochylenia, obudowa z wtryskiwanego ciśnieniowo aluminium, górna część korpusu obudowy-gładka, szyba hartowana płaska, zasilanie 220-240 V 50/60 Hz, moc ca 30-35 W (porównywalna do źródła światła sodowego o mocy 75 W); skuteczność świetlna min. 118 lm/W, temperatura barwy- ciepła 4000 K, typ optyki – dla oświetlenia obszarowego (drogowego), rozsył światła-asymetryczny, żywotność min. 80000 h, przy gwarancji min. 5 lat, zakres temperatury pracy min. -40oC do+50oC, producent – z obszaru UE. 4) charakterystyka zasilania: kabel podziemny typu YAKY / YDY 4x25 o łącznej szacunkowej długości ca 240 mb + kabel w słupach. Zasilanie zaprojektować od projektowanej szafki oświetleniowej projektowanej przy istniejącym złączu, o którym mowa w pkt. 1. Dla potrzeb zasilenia budowanego oświetlenia wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego do Energa Operator z wnioskiem o określenie warunków podłączenia do sieci elektroenergetycznej, 5) charakterystyka szafki oświetleniowej: obudowa typowa z tworzywa termoutwardzalnego, odpornego na warunki atmosferyczne oraz na wandalizm, drzwiczki zamykane na zamek z kluczem typowym dla obszaru obsługiwanego przez Energa Operator, posadowiona na fundamencie prefabrykowanym, wyposażona m.in. w zabezpieczenia obwodów, podłączenie obwodów poprzez listwy, stycznik, sterowanie automatyczne i ręczne, zegar sterujący astronomiczny, sterowany radiowo. 3.2.2. Dla części 2 – remont drogi 1) Zakresem opracowania należy objąć remont drogi gminnej Nr 100798C ul. Mostowa Dz. Nr 55/49 i 55/9 na odcinku od granicy z działką nr 121/4 (pas drogi krajowej), do istniejącej bramy, zlokalizowanej w pasie drogi na wysokości działki nr 56/42 oraz tzw. sięgacz do granicy działki nr 55/12 z działką 55/22 z pętlą do zawracania. Prognozowany zakres obrazuje mapa poglądowa, 2) w zakresie projektowania należy uwzględnić: - wykonanie odwodnienia (opracowanie operatu wodno-prawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego, o ile w toku postępowania taka konieczność nastąpi), - wykonanie podbudowy o grubości min. 22 cm po zagęszczeniu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwy z podsypki cementowo-piaskowej o grubości min. 4 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnię z drobnowymiarowych elementów betonowych grubości min. 8 cm. 3.2.3. W ramach prac projektowych dla części I Wykonawca wykona: 3.2.3.1.Projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej (oświetlenie drogowe) wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.3.2. Uzyska opinię Z.U.D.P. 3.2.3.3. W przypadku zaistnienia kolizji uzbrojenia podziemnego, w opracowaniu projektowym powinny zostać ujęte projekty obejmujące usunięcie kolizji i powinny być one uzgodnione z właścicielami urządzeń (o ile wystąpi taka konieczność). 3.2.4. W ramach prac projektowych dla części II Wykonawca wykona: 3.2.4.1.Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. 3.2.4.2. Projekt stałej i czasowej organizacji ruchu (wraz z zatwierdzeniem). 3.2.4.3. Dokumentację geotechniczną gruntu. 3.2.4.4. Uzyska opinię Z.U.D.P. (o ile wystąpi taka konieczność). 3.2.4.5.W przypadku zaistnienia kolizji uzbrojenia podziemnego, w opracowaniu projektowym powinny zostać ujęte projekty obejmujące usunięcie kolizji i powinny być one uzgodnione z właścicielami urządzeń (o ile wystąpi taka konieczność). 3.2.5. Dodatkowo w ramach prac projektowych do zadań Wykonawcy w odniesieniu do części I i części II będzie należało m.in.: 3.2.5.1. Uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnionych): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania. 3.2.5.2. Opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane t. jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm. wymaganym do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót. 3.2.5.3. Opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień w zakresie wymaganym do złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, uzgodnienia z poszczególnymi zarządcami dróg, ze starostwem powiatowym, z Wojewodą Kujawsko-Pomorskim. 3.2.5.4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót polegających na budowie oświetlenia drogowego. 3.2.5.5. Opracowanie rysunków i opisów stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego, nazwanych projektem wykonawczym – stosownie do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 z późn. zm.). 3.2.5.6. Uzyskanie mapy do celów projektowych (sytuacyjno – wysokościowej i mapy stanu prawnego). 3.2.5.7. Dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 3.2.5.8. Uzgadnianie z Zamawiającym na każdym etapie przyjętych rozwiązań projektowych oraz ostateczne uzgodnienie opracowanego projektu przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego. 3.3. W odniesieniu do budowy dla części I – budowa oświetlenia drogowego zakres obejmuje: 3.3.1.Wybudowanie oświetlenia drogowego na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu budowlanego, o którym mowa w pkt. 3.2.1. po uzyskaniu w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, z uwzględnieniem wymogów określonych w pkt. 3.2.5.SIWZ. 3.3.2.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 3.3.3. Zamawiający wymaga, aby budowa oświetlenia drogowego została zrealizowana przed rozpoczęciem prac remontowych drogi, określonych w pkt. 3.4. SIWZ. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego terminowego wykonania zamówienia. 3.3.4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza dla tej części zamówienia pełną obsługę geodezyjną, przed i po wykonaniu robót budowlanych. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. 3.3.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 3.3.6. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czy tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. 3.3.7.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.). 3.3.8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. 3.4. W odniesieniu do budowy dla części II – remont drogi zakres obejmuje: 3.4.1.Remont drogi na podstawie opracowanego projektu budowlanego, o którym mowa w pkt. 3.2.2. po uzyskaniu w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, z uwzględnieniem wymogów określonych w pkt. 3.2.5.SIWZ. 3.4.2.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 3.4.3. Zamawiający wymaga, aby remont drogi został zrealizowany po zakończeniu budowy oświetlenia drogowego, określonego w pkt. 3.3. SIWZ. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego terminowego wykonania zamówienia. 3.4.4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza dla tej części zamówienia pełną obsługę geodezyjną, przed i po wykonaniu robót budowlanych. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. 3.4.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 3.4.6. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czy tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. 3.4.7.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.). 3.4.8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji za przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ustawy Pzp).: 11.1.1. Dla części I w kwocie 1.100 zł. , słownie: jeden tysiąc sto złotych.. 11.1.2. Dla części II w kwocie 4.900 zł. , słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych.. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w n/w formach: 11.3.1. W pieniądzu. 11.3.2. W poręczeniach bankowych. 11.3.3. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.3.4. W gwarancjach bankowych. 11.3.5. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 11.3.6. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 11.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.4.SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach