Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni

Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6207501 , fax. 58 6201114
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6207501, fax. 58 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, w tym: 1) Narzędzia laryngologiczne wielorazowego użytku 2) Lusterka krtaniowe jednorazowe 3) Paski do glukometrów 4) Środki myjące do płuczko dezynfektorów 5) Prowadniczki do nefrotomii 6) Filtry powietrza do sterylizacji 7) Klamry wyciągowe 8) Szafki przyłóżkowe 9) Pionizator typu Dolomite StepUp lub równoważny 10) Wózek do przewożenia zwłok 11) Wózek zabiegowo-opatrunkowy 12) Wózek do czystej i brudnej bielizny 13) Szafa endoskopowa 14) Meble 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. W zakresie pakietów 9, 12, 14 opis przedmiotu zamówienia zawarty w zał. nr 1b należy czytać łącznie z rysunkami (wizualizacją) stanowiącymi załącznik nr 1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, ustalonej odrębnie dla każdego z pakietów: Pakiet 1 - 1.130,00 zł; Pakiet 2 - 250,00 zł; Pakiet 3 - 230,00 zł; Pakiet 4 - 260,00 zł; Pakiet 5 - 260,00 zł; Pakiet 6 - 300,00 zł; Pakiet 8 - 480,00 zł; Pakiet 9 - 260,00 zł; Pakiet 13 - 310,00 zł; Pakiet 14 - 750,00 zł; Pakiet 15 - 180,00 zł. 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. PL 66 1600 1114 0004 0707 8076 0152 z podaniem tytułu wadium - przetarg znak: SW/ZP/251/N/71/2013 - DO - sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych, mebli medycznych oraz mebli. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien bezwzględnie przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach