Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku administracyjnego Nadleśnictwa Łuków w Ławkach.

Nadleśnictwo Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, Ławki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (25) 798 22 41 , fax. +48 (25) 798 22 73
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łuków
    Ławki 56A
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. +48 (25) 798 22 41, fax. +48 (25) 798 22 73
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lukow.warszawa.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku administracyjnego Nadleśnictwa Łuków w Ławkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku administracyjnego Nadleśnictwa Łuków w Ławkach.W ramach termomodernizacji planuje się wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Prace rozbiórkowe i demontażowe. 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych. 2. Ocieplenie ścian wewnętrznych pomieszczeń ogrzewanych sąsiadujących z pomieszczeniami nieogrzewanymi. 3. Ocieplenie stropu nad drugą kondygnacją (nad pomieszczeniami ogrzewanymi). 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. 5. Wymiana zadaszeń nad wejściami. 6. Wymiana obróbek blacharskich i okapników podokiennych. 7. Prace montażowe i wykończeniowe. 8. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. W budynku administracyjnym zaprojektowano 5 systemów wentylacji mechanicznej: • NW1 – system nawiewno-wywiewny, obsługujący pomieszczenia biurowe na parterze. • NW2 – system nawiewno-wywiewny, obsługujący salę konferencyjną na parterze. • NW3 – system nawiewno-wywiewny, obsługujący pomieszczenie archiwum oraz pomieszczenia biurowe na I piętrze. • NW4 – system nawiewno-wywiewny, obsługujący pomieszczenia biurowe na I piętrze. NW5 – system nawiewno-wywiewny, obsługujący pokoje gościnne na poddaszu 9. Wykonanie instalacji elektrycznych w tym: • Tablica rozdzielcza TK. • Rozbudowa istniejących tablic TR2 i TR3. • Instalacja WLZ. • Wymiana instalacji oświetlenia podstawowego. • Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego. • Instalacja fotowoltaiczna. • Instalacja zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej. • Instalacja zasilania instalacji pomp ciepła. • Instalacja monitoringu zużycia energii (BMS). • Instalacja przeciwprzepięciowa. • Instalacja przeciwporażeniowa. 10. Wykonanie pompowni ciepła. W celu pokrycia zbilansowanych potrzeb cieplnych budynku należy wykonać kaskadę 3 szt. pomp ciepła powietrze-woda typu split każda o mocy 14 kW i maksymalnej temp. wody na zasilaniu 80ºC. Pompy te współpracują z trzema jednostkami zewnętrznymi umieszczonymi na ścianie zewnętrznej budynku (wschodniej) i pracują z czynnikiem chłodniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 10.3 Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PEKAO SA na numer konta 70 1240 2698 1111 0010 4520 7144 UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2018r., poz. 2187 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:15 w dniu 29.04.2019 r. 10.4 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 10.5 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. 10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty w osobnej wewnętrznej kopercie lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. 10.8. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: „Przetarg termomodernizację budynku administracyjnego Nadleśnictwa Łuków w Ławkach.". 10.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 10.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 10.2., zostanie odrzucona. 10.10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 10.13. 10.11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.13. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.10., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie: 1) „Oferta”, sporządzona zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale 4 SIWZ, 2) „Zestawienie wartości kosztorysowych”, sporządzone zgodnie z treścią formularza znajdującego się w Załączniku nr 4A do Oferty. 8.2. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 8.2.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 niniejszej instrukcji dla Wykonawców. 8.2.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 8.2.3. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 8.2.2., udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spółki, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności. 8.2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać: 1) jakiego postępowania dotyczy, 2) jakie podmioty występują wspólnie, 3) kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika, 4) jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik, 5) na jaki okres jest udzielone. 8.2.5 Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 8.3. Jeśli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa. Powyższe dotyczy w szczególności sytuacji, w której oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. będzie składał pełnomocnik. 8.4. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi w ogóle lub przedstawi wadliwe pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 8.2.2.÷8.2.4. Zamawiający wezwie tego Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictw w trybie art. 26 ust. 3a ustawy Pzp. 8.5. Forma składanych dokumentów. 8.5.1. Oferta oraz pozostałe dokumenty, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania, dla których Zamawiający określił wzory w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 8.5.2. Oferta powinna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność jej treści oraz podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby ją składającej (dokument obejmujący treść oświadczenia stanowiącego treść oferty powinien być podpisany własnoręcznie przez osoby uprawnione). 8.5.3. Oferta oraz pozostałe dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 8.5.4. Wszystkie strony oferty oraz pozostałych dokumentów powinny być odpowiednio podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty lub w treści pozostałych dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 8.5.5. Wszystkie strony oferty oraz pozostałych dokumentów, powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt 8.5.6. W tekście oferty powinna być umieszczona informacja o ilości stron wszystkich składanych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach