Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania, dezynfekcji, krochmalenia, suszenia, prasowania, maglowania i reperacji pościeli i bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej pracowników i pranie verticali dla potrzeb MCZ Szpitala Powiatowego PZOZ w Węgorzewie.

Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3-go Maja 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4273252 , fax. 087 4273252
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. 3-go Maja 17 17
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4273252, fax. 087 4273252
    REGON: 51946111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazurskiecentrumzdrowia.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania, dezynfekcji, krochmalenia, suszenia, prasowania, maglowania i reperacji pościeli i bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej pracowników i pranie verticali dla potrzeb MCZ Szpitala Powiatowego PZOZ w Węgorzewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączna wielkość zamówienia/ ilość pościeli i bielizny wynosi 31.296 kg. Średnia miesięczna ilość prania - 1.304 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają następujące warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjalem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdz. VIII SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1 b-d, zamawiający uzna, że wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty oraz: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Opinia/ zgoda SANEPID na świadczenie usług pralniczych dla placówek służby zdrowia/ szpitali. 5.Wykaz środków stosowanych do prania bielizny szpitalnej wraz z oświadczeniem, że wykazane środki posiadają atesty dopuszczające je do prania bielizny i pościeli szpitalnej. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 7.Zaparafowany i podpisany projekt umowy (na załączniku nr 3 do SIWZ). 8.Oświadczenie wykonawcy, że pomieszczenia pralni, w której wykonawca będzie realizował usługę spełniają wymogi jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia pralni szpitalnej (Rozp. Ministra Zdrowia z 2006 r. - Dz. U. Nr 213/2006r.) - w formularzu oferty, 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazurskiecentrumzdrowia.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach