Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Zwoleniu przy ul. Ludowej 7 dla potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej.

Powiat Zwoleński ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26 , fax. 48 6762520
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zwoleński
    ul. Władysława Jagiełły 4 4
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, fax. 48 6762520
    REGON: 67022286500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolepowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Zwoleniu przy ul. Ludowej 7 dla potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Zwoleniu przy ul. Ludowej 7 dla potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej. 2.W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: Rozbudowy i nadbudowania budynku Powiatowego Urzędu Pracy wraz z instalacjami wewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu w zakresie: 1) roboty rozbiórkowe części istniejącej 2) roboty konstrukcyjno - budowlane 3) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania; 4) wewnętrzna instalacja wod-kan, 5) wentylacja mechaniczna i klimatyzacja; 6) wewnętrzne instalacje elektryczne; 7) instalacje teletechniczne 8) roboty wykończeniowe; Uwaga: Zamawiający zamierza zrealizować niniejszą inwestycję w II Etapach. I Etap obejmujący niniejsze zamówienie, przewidziany do realizacji w 2011 roku obejmuje stan surowy zamknięty, roboty instalacyjne oraz roboty wykończeniowe parteru 3.Szczegółowy zakres robót określają: 1) przedmiary robót; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3) dokumentacja projektowa Stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ i stanowiące jej integralną część. 4.Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentację projektową a wszystkie proponowane materiały muszą spełniać warunki Polskich Norm, posiadać Aprobaty Techniczne albo deklaracje zgodności. Wykonawca zrealizuje roboty z dostarczonych przez siebie materiałów. 5.Ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach użyto znaków towarowych lub źródeł pochodzenia wyrazom takim towarzyszy zwrot lub równoważne. Materiały bądź urządzenia równoważne muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania jakościowe, techniczne ( w tym parametry) określone w dokumentacji projektowej. 6.Roboty muszą być wykonywane, tak aby teren budowy był zawsze zabezpieczony przed wejściem osób trzecich a teren robót pod względem ppoż. i bhp, Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości terenu robót w okresie realizacji zamówienia. 7.Powierzone roboty muszą być wykonane rzetelnie i terminowo, zgodnie z ofertą złożoną do przetargu i zasadami sztuki budowlanej. 8.Załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiaru z dokumentacją zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową. 9.W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 10.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, opracowanego na podstawie dokumentacji projektowej , załączonej ST i przedmiarów robót oraz wizji lokalnej miejsca w którym będą wykonywane roboty budowlane kosztorysu ofertowego. 11.Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimalny trzech lat licząc od daty ich odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.828,48 zł. ( słownie zł: trzynaście tysięcy osiemset dwadzieścia osiem 48/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 1 sierpnia 2011 roku do godz. 9:00 ( w czasie do terminu składania ofert) 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu ( przelew na rachunek bankowy) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wpłaty można dokonywać na konto Starostwa Powiatowego w Zwoleniu w BS Zwoleń, Nr konta 59915700020000000709280021 5. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego w terminie określonym w sekcji X pkt 10.2 6. W przypadku składania dokumentów wymienionych w pkt 10.3 lit.b),c),d) i e) mogą one być złożone w kasie zamawiającego pok. 1 w godz. 8:00 - 15:00 przez Wykonawcę lub przesłane pocztą na adres podany w pkt IX pkt 9.4 z dopiskiem: Kasa Starostwa Powiatowego - wadium do przetargu nieograniczonego na Rozbudowę i nadbudowę budynku PUP w Zwoleniu dla potrzeb CAZ w terminie podanym w pkt 10.2 7. Kserokopia wniesienia wadium może być dołączona do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie go w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10.16. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia Wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 13.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2 n nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w sekcji VIII SIWZ. 14. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 ustawy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach