Przetargi.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA „WYKONANIE ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W ZIELONCE".

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 614 425 , fax. 227 614 446
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
    05220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 614 425, fax. 227 614 446
    REGON: 1015399000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA „WYKONANIE ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W ZIELONCE".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń wraz z niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania urządzeniami oraz infrastrukturą techniczną w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót udostępnioną do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym wystąpieniu oraz po okazaniu stosownych dokumentów upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. 2.Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i konserwacji na okres co najmniej 12 miesięcy, liczony od daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (podpisania końcowego protokołu odbioru). 3.Zakres czynności stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a)uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami w zakresie przygotowania, realizacji przedmiotowej inwestycji, b)dostawa elementów systemów zabezpieczeń technicznych oraz systemu sygnalizacji pożarowej zgodnie ze specyfikacją zawartą w Dokumentacji Projektowej, c)wykonanie SA i robót budowlanych na podstawie dokumentacji Projektowej (udostępnionej przez Zamawiającego) elektronicznych systemów zabezpieczeń wraz z niezbędną infrastrukturą oraz realizacją nadzorów autorskich, d) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych potrzebnych do przystąpienia do użytkowania efektów rzeczowych przedmiotowej inwestycji – rozpoczęcie użytkowania pomieszczeń w których zostanie zamontowany system zabezpieczeń technicznych. 4.Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: e)przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oraz zarządzania/administrowania elektronicznymi systemami zabezpieczeń, oraz przekazania wskazanym przedstawicielom Zamawiającego kodów serwisowych oraz kodów administratora (umożliwiających kontrolę i zarządzanie ww. systemami), przeszkolenia pracowników użytkownika z obsługi, zarządzania i administracji systemów, f) wykonania testu zadziałania dla systemów, g)dostarczenia niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń, h) uzyskania wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, certyfikatów niezbędnych do oddania do użytkowania wykonanych systemów zabezpieczeń technicznych, i) opracowania „Wykazu czynności serwisowych niezbędnych do utrzymania warunków gwarancji oraz sprawności instalacji i urządzeń, systemów wynikających z dokumentacji projektowej”, j)wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. 6.Dokumentacja projektowa dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym wystąpieniu oraz po okazaniu stosownych dokumentów upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Dokumentacja kosztorysowa stanowi nierozerwalną całość z projektem wykonawczym i nie może być rozpatrywana oddzielnie - dokumentacja kosztorysowa musi być rozpatrywana tylko w odniesieniu do zawartości dokumentacji projektowej. UWAGA: W związku z prowadzoną obecnie przez Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia integracją systemów teleinformatycznych mogą wystąpić odstępstwa od założonego zakresu robót teleinformatycznych. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmian w końcowym rozliczeniu zamówienia o ile zmiana ta nie jest sprzeczna z założeniami projektowymi. Rozliczenie będzie realizowane na podstawie kosztorysu powykonawczego według cen jednostkowych, kosztorysu ofertowego oraz rzeczywiście wykonanych i odebranych przez Zamawiającego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 25 000,00 PLN z zaznaczeniem numeru sprawy ZPR/4/18/L2/083/21. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3.W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy Pzp. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. W przypadku gwarancji wystawionych przez zakład ubezpieczeń i banki nie jest dopuszczalne zamieszczenie w gwarancji warunku złożenia żądania zapłaty sumy gwarancyjnej zakładowi ubezpieczeń lub bankowi przez Zamawiającego za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Decydujące znaczenie dla oceny skuteczności wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna ma data i godzina wpływu prawidłowo opisanej koperty z oryginałem dokumentu gwarantującego zapłatę wadium do siedziby Zamawiającego (to jest zarejestrowania w Kancelarii Jawnej lub oryginał załączony do oferty – w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieprawidłowego złożenia koperty zawierającej oryginał dokumentu gwarantującego zapłatę wadium w siedzibie Zamawiającego (np. brak opisu koperty, opóźnienie w przekazaniu przesyłki przez pocztę lub firmę kurierską). O ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub kserokopii innego dokumentu potwierdzającego sposób wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw wewnętrznych i Administracji (MSW) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145 poz. 1221).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach