Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach ogłasza przetarg
- Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 473 15 24 , fax. 081 473 14 88
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
24-110 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 473 15 24, fax. 081 473 14 88
REGON: 00004161900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia: Wykonanie dla branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich (w tym przedmiarów robót) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla projektu:Wyposażenie Laboratorium Wysokich Ciśnień w nowoczesną aparaturę badawczą, realizowanego przy współfinansowaniu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich (w tym przedmiarów robót) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla projektu: Wyposażenie Laboratorium Wysokich Ciśnień w nowoczesną aparaturę badawczą, realizowanego przy współfinansowaniu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Zakres projektu branży budowlanej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) Wymiana świetlików dachowych, b) Wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie chodnika, docieplenie fundamentów, c) Korekta niektórych ścianek działowych i wejść do niektórych pomieszczeń. Ponadto, kosztorys inwestorski oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinny uwzględniać następujący zakres robót, dla których wykonanie projektu wykonawczego nie jest wymagane: a) Pokrycie dachu papą zgrzewaną, remont wywietrzaków i kominów, b) Remont przybudówek (wymiana pokryć), c) Wykonanie posadzek żywicznych w części technicznej, d) Wykończenie posadzek z terakotą, e) Remont sanitariatów, f) Remont części technicznej, g) Remont zaplecza. Zakres projektu branży elektrycznej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) Wymiana zabezpieczeń elektroenergetycznych budynku, b) Wymiana rozdzielnicy głównej w budynku, c) Wymiana instalacji zasilającej w części laboratoryjnej, d) Wymiana instalacji w części biurowej, e) Wymiana instalacji oświetlenia w łazienkach, f) Wymiana opraw oświetleniowych w części laboratoryjnej, g) Wymiana opraw oświetleniowych w części biurowej, h) Wymiana wentylatorów, i) Inne uzupełniające instalacje elektryczne i teletechniczne wynikające z obowiązujących przepisów lub wymagań inwestora, w tym instalacje oświetlenia awaryjnego (bezpieczeństwa ewakuacyjnego) oraz telefony, sieć komputerowa i radiowęzeł. Zakres projektu branży instalacyjnej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) wykonanie rozprowadzenia oraz przyłączy do stanowisk badawczych gazów technicznych (wodór, azot, argon, tlenki węgla) wraz z orurowaniem, reduktorami i regulatorami (ok. 10 stanowisk badawczych), b) modernizacja i przebudowa instalacji rozprowadzenia powietrza pomiarowego wraz z zaworami regulacyjnymi i innym wymaganym osprzętem, c) przebudowa instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami do stanowisk badawczych, d) przebudowa instalacji gazowej niskociśnieniowej wraz z przyłączami do stanowisk badawczych, e) wykonanie orurowania i przyłączy pary do stanowisk badawczych, f) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, g) inne instalacje pomocnicze wymagane przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 5, 6 i 7 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) ma niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) przedstawi referencje wykonania dokumentacji projektowej o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat lub jeżeli okres funkcjonowania firmy jest krótszy w okresie funkcjonowania firmy. 2. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 6) lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - do terminów wystawienia wyżej wymienionych dokumentów stosuje się zapis pkt. 6); 7) referencje potwierdzające spełnienie kryterium określonego w pkt VIII.1. lit. e), 8) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ; 9) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ; 10) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ; 11) parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, Studium Wykonalności i złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pt.: Przebudowa drogi krajowej Nr 12 w granicach administracyjnych Miasta Chełm oraz wypełnienie i skompletowanie Wniosku o dofinansowanie w ramach Działania 4.1 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących w sieci drogowej TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego Oś priorytetowa IV Infrastruktura drogowa dla miast Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020
Dodano: 2015-12-08 - Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, Studium Wykonalności i złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pt.: Przebudowa drogi krajowej Nr 12 w granicach administracyjnych Miasta Chełm oraz wypełnienie i skompletowanie Wniosku o dofinansowanie w ramach Działania 4.1 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących w sieci drogowej TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego Oś priorytetowa IV Infrastruktura drogowa dla miast Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020
Dodano: 2015-11-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1554 L od dr. woj. nr 815 - Brzeźnica Książęca - Zabiele - Brzeźnica Bychawska w m. Zabiele
Dodano: 2014-04-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej : Przebudowa drogi powiatowej Nr 1557 L od dr. krajowej nr 19 - Łucja - Kaznów - do drogi wojewódzkiej nr 821.
Dodano: 2014-03-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Budowa i przebudowa dróg gruntowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Dębica, Dębica Kolonia, Zawada, Babczyzna, Gmina Ostrówek
Dodano: 2014-01-20 - Wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania p.n. Budowa zbiornika wodnego w dolinie rzeki Wieprz i Świnka w miejscowości Brody Małe,gmina Szczebrzeszyn,woj.lubelskie
Dodano: 2013-09-05 - Wykonanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę dróg powiatowych: - nr 1516L (Żyrzyn - Baranów) - Michów - do dr. woj. Nr 809 - nr 1515L Michów - Miastkówek
Dodano: 2013-08-01 - Zadanie 1 Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę mostu w m. Chlewiska w ciągu drogi powiatowej nr 1551L wraz z przebudową drogi na odcinku Lubartów - Tarło Kolonia - do drogi woj. Nr 821. Zadanie2 Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę mostu w m. Pożarów w ciągu drogi powiatowej Nr 1535L wraz z przebudową i budową drogi na odcinku Wola Skromowska - Pożarów.
Dodano: 2013-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej : Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1570L i 1574L na odcinku Ostrów Lubelski (ul. Poniatowskiego) - Głębokie - Stary Uścimów
Dodano: 2013-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zadanie: Modernizacja węzła cieplnego w Oddziale ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103
Dodano: 2013-04-23