Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na stałej konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia przejść podziemnych i wiaduktów oraz konserwacji przepompowni w n/w obiektach.

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    Wilczak 17
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
    REGON: 16252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na stałej konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia przejść podziemnych i wiaduktów oraz konserwacji przepompowni w n/w obiektach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obowiązki i zakres czynności Wykonawcy związane z realizacją usługi objętej przedmiotem zamówienia – część I: W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wymienionych poniżej czynności na wszystkich wskazanych obiektach (dotyczy części I): • Wykonywania przeglądu sprawności oświetlenia minimum 1 x w tygodniu, oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. W czasie przeglądu należy dokonywać wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów oświetlenia (żarówki, zapłonniki, styczniki bezpieczniki itp.) oraz konserwacji i naprawy osłon opraw oświetleniowych. Termin usunięcia awarii w zakresie objętym konserwacją nie może przekroczyć 12 godzin, natomiast termin podjęcia działań mających na celu usunięcie awarii nie może przekraczać 4 godzin. • Konserwacji i napraw kabli zasilających tablice rozdzielcze w przejściach podziemnych i przepompowniach od złącza ZK lub szafki do rozdzielni. • Wykonania przeglądu sprawności działania pomp i urządzeń wchodzących w skład przepompowni oraz czyszczenia krat spustowych i osadników min 1 x w miesiącu, a w przypadku intensywnych opadów atmosferycznych oraz roztopów stałego - 24 godzinnego dozoru działania pomp w przepompowniach i wypompowania wody z osadników w przejściach nie posiadających pomp stacjonarnych oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. • Całodobowej gotowości do usunięcia awarii w przepompowniach oraz wypompowania wody z osadników do momentu przywrócenia sprawności przepompowni. Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający w/w wymagania (pompy głębinowe o wysokiej wydajności). • Wykonania raz w każdym roku obowiązywania umowy badań eksploatacyjnych urządzeń elektroenergetycznych i przedstawienia do dnia 30.09.2018r. oraz w drugim roku trwania umowy do 30.09.2019r. protokołów ze sprawdzenia ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji obwodów. • W przejściach posiadających wyłączniki czasowe dokonywania odpowiednich regulacji ustawień w zależności od warunków oświetlenia naturalnego. • Utrzymywania w czystości i sprawności technicznej rozdzielni obsługujących zasilanie oświetlenia. • Utrzymania w sprawności urządzeń pomiarowych i ich zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych. • Powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów instalacji. • Wyprzedzającego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, wymiany zużytego osprzętu nie wchodzącego w zakres robót konserwacyjnych. • Wykonania jednostkowych uzupełnień opraw oświetleniowych, osprzętu oraz instalacji zasilających oprawy. Konserwacja nie obejmuje współpracy z Zakładem Energetycznym w zakresie dokonywania odczytów zużycia energii. Kontrole w zakresie poprawności odczytów sprawuje ZDM-COITS. Konserwacja nie obejmuje kompleksowych prac remontowych i modernizacyjnych oraz usunięcia szkód spowodowanych dewastacją. Punktowe usunięcie awarii leży w gestii konserwatora (np. źródła światła, krótkie odcinki spalonych lub uszkodzonych przewodów elektrycznych, osprzęt, itp.) W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania naprawy w zakresie nieobjętym niniejszą umową a w szczególności naprawy niezbędnej ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub życia ludzkiego Wykonawca dokona takiej naprawy za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem (po uzyskaniu akceptacji kosztów), dotyczy to w szczególności opraw umieszczonych powyżej 3 m. 2. Obowiązki i zakres czynności Wykonawcy związane z realizacją usługi objętej przedmiotem zamówienia – część II: W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: • Wykonywania przeglądu sprawności oświetlenia minimum 1 x w tygodniu, oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. W czasie przeglądu należy dokonywać wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów oświetlenia (żarówki, zapłonniki, styczniki bezpieczniki itp.) oraz konserwacji i naprawy osłon opraw oświetleniowych. Termin usunięcia awarii w zakresie objętym konserwacją nie może przekroczyć 12 godzin, natomiast termin podjęcia działań mających na celu jej usunięcie nie może przekraczać 4 godzin. • Konserwacji : - stacji transformatorowej15/0,4 kV k-844; - zasilania podstawowego i rezerwowego – linia kablowa SN 15kV kabel - 3xRVHAKxS1x240m2; - rozdzielnica SN – 15 kV 6- polowa; - rozdzielnica główna RGnn + R6 SZR; - podrozdzielni piętrowych; - instalacji oświetlenia ciągów pieszych; - instalacji gniazd wtykowych na ciągach pieszych; - przepompowni – pomp głębinowych. • Konserwacji i napraw kabli zasilających tablice rozdzielcze w przejściach podziemnych od złącza ZK lub szafki do rozdzielni. • Wykonania raz w każdym roku obowiązywania umowy badań eksploatacyjnych urządzeń elektroenergetycznych i przedstawienia do dnia 30.09.2018r. oraz w drugim roku trwania umowy do 30.09.2019r. protokółów ze sprawdzenia ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji obwodów. • W przejściach posiadających wyłączniki czasowe dokonywania odpowiednich regulacji ustawień w zależności od warunków oświetlenia naturalnego. • Utrzymywania w czystości i sprawności technicznej rozdzielni obsługujących zasilanie oświetlenia. • Utrzymania w sprawności urządzeń pomiarowych i ich zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych. • Powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów instalacji. • Wyprzedzającego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, wymiany zużytego osprzętu nie wchodzącego w zakres robót konserwacyjnych. • Wykonania jednostkowych uzupełnień opraw oświetleniowych, osprzętu oraz instalacji zasilających oprawy. Konserwacja nie obejmuje współpracy z Zakładem Energetycznym w zakresie dokonywania odczytów zużycia energii. Konserwacja nie obejmuje kompleksowych prac remontowych i modernizacyjnych oraz usunięcia szkód spowodowanych dewastacją. Punktowe usunięcie awarii leży w gestii konserwatora (np. źródła światła, krótkie odcinki spalonych lub uszkodzonych przewodów elektrycznych, osprzęt, itp.). W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania naprawy w zakresie nieobjętym niniejszą umową, a w szczególności naprawy niezbędnej ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub życia ludzkiego Wykonawca dokona takiej naprawy za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem (po uzyskaniu akceptacji kosztów), dotyczy to w szczególności opraw umieszczonych powyżej 3 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie dot. udostępnienia zasobów - załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach