Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-285 Poznań, ul. Szwajcarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8739 293, 008, 033 , fax. 061 8779 517
- Data zamieszczenia: 2013-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
ul. Szwajcarska 3 3
61-285 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8739 293, 008, 033, fax. 061 8779 517 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa druków medycznych i niemedycznych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, które winny spełniać wymagania Zamawiającego i być zgodne z obowiązującymi przepisami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje również: dostawę przedmiotu zamówienia do zamawiającego przez wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie transportem (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu Oferowany przedmiot zamówienia, powinien spełniać następujące warunki: - być zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wzorów druków, przepisami wydanymi przez NFZ oraz z drukami, jakie posiada Zamawiający. - gramatura papieru, jeśli nie została wymieniona przy danej pozycji w formularzu ofertowym, winna wynosić 80g/m?. - wymagane jest aby wszystkie strony w księgach były numerowane - pierwsze strony okładek wszystkich ksiąg muszą wyglądać jak pierwsze strony odpowiednich ksiąg - każdy druk winien posiadać numer podany w kol. 2 formularza ofertowego - A5 = 210x149mm A4 = 297x210mm A3 = 420x297mm Wymagane jest aby księgi oprawione były w sztywną okładkę, grzbiet szyty. Ponadto wymagane jest by na każdym dostarczonym opakowaniu druków opisane było: - ilość w jednym opakowaniu - rodzaj druków (wzór naklejony na opakowaniu) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZZP-2380-15/2016 Dostawa druków do KWP w Poznaniu
Dodano: 2016-03-15 - Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
Dodano: 2016-02-25 - Sukcesywna dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa druków i książek medycznych dla SPZOZ Krotoszyn Nr sprawy: RZP-V/1/33/15
Dodano: 2015-12-11 - ZZP-2380-15/2015 Dostawa druków do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Dodano: 2015-03-18 - Sukcesywną dostawę druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych i innych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa druków ogólnodostępnych
Dodano: 2014-10-16 - przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych oraz dzienników praktyk dla praktykantów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe Nr POKL. 09.02.00-30-001/12.
Dodano: 2014-07-31 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych i innych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych.
Dodano: 2014-07-22 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych i innych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych.
Dodano: 2014-05-06