Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu systemowego pn. Lepszy start POKL.09.01.02-30-049/11; Przedmiot zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy do zajęć logopedycznych, artykułów i sprzętu sportowego do zajęć gimnastyki korekcyjnej, pomocy do zajęć rozwijających zdolności plastyczne, muzyczne i artystyczne, oprogramowania edukacyjnego, komputerów przenośnych typu notebook, sprzętu multimedialnego, audiowizualnego, oprogramowania użytkowego dla szkół gminy Gostyń; podział na 1-11 cz. oraz cz. 12 realiz. dodatkowo dla Gminy Gostyń, na podst. odrębnego upoważnienia

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Fr. Olejniczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Graniczna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5723216 , fax. 65 5723216
  • Data zamieszczenia: 2011-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Fr. Olejniczaka
    ul. Graniczna 1 1
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5723216, fax. 65 5723216
    REGON: 41018847200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu systemowego pn. Lepszy start POKL.09.01.02-30-049/11; Przedmiot zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy do zajęć logopedycznych, artykułów i sprzętu sportowego do zajęć gimnastyki korekcyjnej, pomocy do zajęć rozwijających zdolności plastyczne, muzyczne i artystyczne, oprogramowania edukacyjnego, komputerów przenośnych typu notebook, sprzętu multimedialnego, audiowizualnego, oprogramowania użytkowego dla szkół gminy Gostyń; podział na 1-11 cz. oraz cz. 12 realiz. dodatkowo dla Gminy Gostyń, na podst. odrębnego upoważnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu systemowego pn. Lepszy start; POKL.09.01.02-30-049/11, złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy do zajęć logopedycznych, artykułów i sprzętu sportowego do zajęć gimnastyki korekcyjnej, pomocy do zajęć rozwijających zdolności plastyczne, muzyczne i artystyczne, oprogramowania edukacyjnego, komputerów przenośnych typu notebook, sprzętu multimedialnego, audiowizualnego, oprogramowania użytkowego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego pn.Lepszy start POKL.09.01.02-30-049/11 oraz dodatkowo dostawa komputerów stacjonarnych (2 sztuki) - zamówienie realizowane dodatkowo dla Gminy Gostyń, na podstawie odrębnego upoważnienia Burmistrza Gostynia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy do zajęć logopedycznych, artykułów i sprzętu sportowego do zajęć gimnastyki korekcyjnej, pomocy do zajęć rozwijających zdolności plastyczne, muzyczne i artystyczne, oprogramowania edukacyjnego, komputerów przenośnych typu notebook, sprzętu multimedialnego, audiowizualnego, oprogramowania użytkowego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego pn. Lepszy start POKL.09.01.02-30-049/11. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; 1 a) oraz dodatkowo dostawa komputerów stacjonarnych (2 sztuki) - zamówienie realizowane dodatkowo dla Gminy Gostyń, na podstawie odrębnego upoważnienia Burmistrza Gostynia. 2. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt na własny koszt do poszczególnych jednostek oświatowych, określonych w załącznikach (od numeru 1 - 11). a)Dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt, winny być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. b)Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: zgodnie z treścią umowy, a na pozostałe pomoce - min. 12 m-cy (jeżeli dotyczy). c) W przypadku wskazania w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów, lub nazwy własne, Zamawiający informuje, że dopuszcza oferty równoważne, co oznacza, że dopuszcza się dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu o nie gorszych parametrach niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. d) Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. e) Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane. f) Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy opisany w zał. nr 12 na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Gostyniu, ul. Wrocławska 256. 3. Zamówienie obejmuje dostawy - podzielone jest na części wg rodzajów zamówienia bądź źródła zaopatrzenia i składa się z: - 11 części realizowanych w ramach projektu pn. Lepszy start; - 1 części (nr 12) realizowanej dodatkowo dla Gminy Gostyń, na podstawie odrębnego upoważnienia Burmistrza Gostynia. CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH - dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Czarnego Legionu w Gostyniu; CPV 39.16.21.00-6 CZĘŚĆ 2 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH - dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. ks. Fr. Olejniczaka w Gostyniu; CPV 39.16.21.00-6 CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH - dla 5 szkół (wg załącznika nr 3); CPV 39.16.21.00-6 CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH - dla szkół (wg załącznika nr 4); CPV 39.16.21.00-6 CZĘŚĆ 5 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU SPORTOWEGO DO ZAJĘĆ GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ - dla szkół (wg załącznika nr 5); CPV 37.40.00.00-2 CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA POMOCY DO zajęć rozwijających zdolności plastyczne, muzyczne i artystyczne; - dla szkół (wg załącznika nr 6); CPV 39.29.20.00-5 CZĘŚĆ 7 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA EDUKACYJNEGO - dla szkół (wg załącznika nr 7); CPV 48.93.10.00-3 CZĘŚĆ 8 - DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH TYPU LAPTOP - sztuk 10 - dla szkół (wg załącznika nr 8); CPV 30.21.30.00-6 CZĘŚĆ 9 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO - w tym projektorów i tablicy interaktywnej - dla szkół (wg załącznika nr 9); CPV 38.65.21.00-1; 38.64.00.00-3 CZĘŚĆ 10 - DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO - w tym radioodtwarzacze CD - dla szkół (wg załącznika nr 10); CPV 32.30.00.00-6 CZĘŚĆ 11 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA UŻYTKOWEGO (Microsoft OFFICE) CPV 48.70.00.00-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. nr 1-11 do niniejszej specyfikacji, opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.sp5.gostyn.pl CZĘŚĆ 12 - DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH - 2 sztuki zamówienie realizowane dodatkowo dla Gminy Gostyń, z budżetu Urzędu Miejskiego w Gostyniu, na podstawie odrębnego upoważnienia Burmistrza Gostynia. CPV 30.21.33.00-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 12 do niniejszej specyfikacji, opublikowany na stronie internetowej www.bip.sp5.gostyn.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp5.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach