Przetargi.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 8 NA TERENIE OBD WITU STALOWA WOLA

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 614 425 , fax. 227 614 446
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
    05220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 614 425, fax. 227 614 446
    REGON: 1015399000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 8 NA TERENIE OBD WITU STALOWA WOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 8 (działownia) – dostosowanie do obowiązujących przepisów wraz z przyłączem gazu na terenie OBD WITU Stalowa Wola w zakresie określonym w projekcie dołączonym do dokumentacji przetargowej. Na dokumentację projektową składa się: - Projekt zagospodarowania terenu - Projekt budowlano wykonawczy (uwzględniający branże budowlaną, sanitarną i elektryczną) - Projekt wymiany suwnicy - Informacja BIOZ - Ekspertyza o stanie technicznym budynku - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załączniki graficzne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. Dokumentacja projektowa dostępna na serwerze WITU lub osobiście do odbioru na płycie CD w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić się pisemnie do Zamawiającego za pomocą maila zampubliczne@witu.mil.pl w celu możliwości czasowego pobrania dokumentacji z serwera. Pismo powinno zawierać m. in. datę, dane firmy zgłaszającej, pieczątkę wraz z podpisem upoważnionej osoby, oraz dopiskiem „Wykonawca(Firma) deklaruje, że nie udostępni osobom trzecim pobranej dokumentacji z serwera”. Zamawiający po otrzymaniu pisma prześle informację do Wykonawcy o sposobie pobrania powyższej dokumentacji. Dokumentacja kosztorysowa stanowi nierozerwalną całość z projektem budowlanym/wykonawczym i nie może być rozpatrywana oddzielnie - dokumentacja kosztorysowa musi być rozpatrywana tylko w odniesieniu do zawartości dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) z zaznaczeniem numeru sprawy ZPR/3/17/L3/KO. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach