Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8576621 , fax. 59 8576624
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 59 8576621, fax. 59 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z prowadzenia działalności gospodarczej, które umożliwią uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy, pomoc w opracowaniu i przygotowaniu biznesplanu, wniosku o udzielenie dotacji inwestycyjnej i wsparcia pomostowego. Szkolenia prowadzone będą w dwóch grupach, po 8 godzin dziennie, w ramach projektu -Czas na zmiany, czas na biznes- realizowanego przez Gminę Kępice w ramach poddziałania 8.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - -Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. -Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy - 16 h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godzinę szkolenia. 3. Termin realizacji - 24.03.2014 r. - 28.03.2014 r. (w godzinach 8:00 -16:00). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część II - -Podstawy księgowości i rachunkowości-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. -Podstawy księgowości i rachunkowości-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia firmy - 16h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godzinę szkolenia. 3. Termin realizacji części II - 31.03.2014 r., - 04.04.2014 r., (w godzinach 8:00 -16:00). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, Część III - przeprowadzenie szkolenia pn. -Biznesplan- i -Indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu-: 1. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap - przeprowadzenie szkolenia pn. -Biznesplan-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do sporządzenia przez Uczestnika projektu kompletnego biznesplanu - 32h x 2 grupy; łącznie 64h (8 dni szkolenia). Termin realizacji: 07.04.2014 r. - 16.04.2014 r. (w godzinach 8:00 -16:00). 2) II etap - indywidualnego doradztwa dla Uczestników projektu. Każdy z Uczestników otrzyma dodatkowo 4h doradztwa indywidualnego obejmującego pracę nad biznesplanem oraz pomoc w tematyce rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym, a także poruszanie innych niezbędnych tematów z dziedziny zakładania działalności gospodarczej (stosownie do potrzeb Uczestników). Termin realizacji: 31.03.2014 r. - 22.04.2014 r. (godziny w zależności od indywidualnie umówionych terminów). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godz. szkolenia oraz do 100 zł za 1 godz. doradztwa. 3. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem - jedynie dla etapu I) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 4. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową (etap I), 2) przeprowadzenia indywidualnych konsultacji w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym (etap II), 3) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 4) sporządzenie kart doradztwa (etap II), 5) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 6) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia i doradztwa w zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część IV - -Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. -Sporządzanie wniosków o wsparcie finansowe oraz rozliczenie przyznanego wsparcia-, które umożliwi uzyskanie wiedzy niezbędnej do sporządzenia przez Uczestnika projektu kompletnych wniosków o udzielenie wsparcia finansowego oraz rozliczenia przyznanego wsparcia - 16h x 2 grupy; łącznie 32h (4 dni szkolenia). 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godzinę szkolenia. 3. Termin realizacji części IV - 17.04.2014 r. - 24.04.2014 r. (w godzinach 8:00 -16:00). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona (z poczęstunkiem oraz cateringiem) przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część V - -Indywidualne warsztaty z coachingu-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych warsztatów z coachingu dla Uczestników projektu. Każdy z Uczestników (łączna liczba 24 osoby) otrzyma 4h indywidualnych warsztatów z coachingu obejmującego pracę nad motywacją, samooceną, celami życiowymi oraz zawodowymi Uczestników. 2. Zamawiający przeznaczył na tę część zamówienia kwotę do 100,00 PLN za 1 godz. coachingu. 3. Termin realizacji części V - 28.03.2014 r. - 22.04.2014 r. (godziny w zależności od indywidualnie umówionych terminów). 4. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 5. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia indywidualnych konsultacji w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) sporządzenie kart coachingu, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, opracowania kart doradztwa, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia i doradztwa w zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część VI - -Doradztwo biznesowe-: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa biznesowego, polegającego na indywidualnym, specjalistycznym wsparciu szkoleniowo-doradczym dla Uczestników. Każdy z Uczestników (łącznie 20 osób) otrzyma 2h wsparcia miesięcznie przez 6 m-cy. Wsparcie prowadzić będzie doradca biznesowy, obejmie ono takie zagadnienia, jak efektywne wykorzystanie dotacji, prawidłowe jej rozliczenie, bieżącą pomoc w zagadnieniach prawnych, finansowych, rachunkowych, kadrowych i marketingowych. 2. Termin realizacji części VI - 01.06.2014 r. - 31.11.2014 r. (godziny w zależności od indywidualnie umówionych terminów). 3. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa wskazana i zapewniona przez Zamawiającego w obrębie Miasta Kępice. 4. Materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria niezbędne do realizacji szkolenia zostaną opracowane przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zapewni (opracowane przez Wykonawcę) materiały szkoleniowe, papiernicze, piśmiennicze i akcesoria po wcześniejszym zgłoszeniu odpowiedniego ich wykazu przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia doradztwa zgodnie z umową, 2) zapewnienia innych materiałów szkoleniowych, piśmienniczych, papierniczych i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zamawiającemu, 3) sporządzenie kart doradztwa, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w postepowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach