Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację zieleni tj. trzykrotne koszenie trawników na powierzchni łącznej 204 890,71 m?, jednokrotne koszenie interwencyjne traw i chwastów (powierzchnia orientacyjna 81 956,51 m? ) oraz jednokrotne cięcie żywopłotów (6 975,00 mb), na terenach stanowiących własność Gminy Szczecin w obrębie zarządzanych rejonów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w podziale na dwie części: 1) Część I zamówienia - Konserwacja zieleni w Rejonie 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 2) Część II zamówienia - Konserwacja zieleni Rejonie 8, 10, 13, 14, 15

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację zieleni tj. trzykrotne koszenie trawników na powierzchni łącznej 204 890,71 m?, jednokrotne koszenie interwencyjne traw i chwastów (powierzchnia orientacyjna 81 956,51 m? ) oraz jednokrotne cięcie żywopłotów (6 975,00 mb), na terenach stanowiących własność Gminy Szczecin w obrębie zarządzanych rejonów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w podziale na dwie części: 1) Część I zamówienia - Konserwacja zieleni w Rejonie 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 2) Część II zamówienia - Konserwacja zieleni Rejonie 8, 10, 13, 14, 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, maksymalnie trzy razy w okresie trwania umowy), usuwanie przydeptów oraz dosiewanie trawy (dostarczonej przez zamawiającego). Usuwanie przydeptów i dosiewanie trawy (renowacja trawników) - czynność polegająca na przygotowaniu podłoża w miejscach zdegradowanych (odchwaszczenie, spulchnianie itp.), siew nasion, wałowanie i zabezpieczenie miejsca wysiewu np. siatką ogrodniczą, 2) Koszenie interwencyjne traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją urobku. Usługa koszenia traw i chwastów zlecana będzie w miarę potrzeb i obejmowała będzie tereny nie wykazane w załączniku nr 1 do umowy. 3) Przycinanie żywopłotów oraz ich uzupełnianie poprzez nasadzenia (materiał dostarcza Zamawiający). Czynność przycinania żywopłotów, obejmuje zebranie, załadunek, transport i utylizację urobku bezpośrednio po zakończeniu prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1.1. 2 915,00 - dla Części I zamówienia (słownie: dwa tysiące dziewięćset piętnaście złotych), 1.2. 2 266,00 zł - dla Części II zamówienia (słownie: dwa tysiące dwieście sześćdziesiąt sześć złotych) W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, należy zsumować powyższe wartości wadium. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13 sierpnia 2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 3.1. w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają warunki dodatkowe: 1.5.1. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu usługi w zakresie konserwacji zieleni (koszenie trawników, przycinanie żywopłotów) na powierzchni min. 50 000 m2 z tytułu jednego kontraktu, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę, 1.5.2. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu następujących odpadów: a) odpady ulegające biodegradacji - kod 20 02 01, b) gleba i ziemia, w tym kamienie - kod 20 02 02, c) odpady z czyszczenia ulic i placów - kod 20 03 03, wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami). 1.5.3. dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: a) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczony np. plandeką, siatką (aby nie powodować zaśmiecenie terenu podczas transportu), b) co najmniej 1 kosiarką samojezdną lub ciągnikową, c) co najmniej 5 szt. kosiarek spalinowych, d) co najmniej 5 szt. wykaszarek, 1.5.4. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie o kierunku ogrodniczym, lub b) co najmniej jedną osoba posiadającą wykształcenie min. średnie z minimalnie 3-letnim doświadczeniem w branży związanej z utrzymaniem zieleni. 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych zamówieniem (oznaczonych w katalogu odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów kodami: 20 02 01, 20 02 02, 20 03 03) - wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5, ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, na załączniku nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust. 5 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi Wkonawca dysponuje posiadają wymagane uprawnienia: 9.1. dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego o kierunku ogrodniczym, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. lub 9.2. dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach