Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i ustawienie mebli biurowych dla potrzeb Izby Celnej w Warszawie

Izba Celna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-443 Warszawa, ul. Erazma Ciołka 14 A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5104700 , fax. 022 5104848
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Warszawie
    ul. Erazma Ciołka 14 A 14 A
    01-443 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5104700, fax. 022 5104848
    REGON: 00014386351000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i ustawienie mebli biurowych dla potrzeb Izby Celnej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Wykaz mebli: 1) biurka , 2) kontenerki do biurek, 3) szafy aktowe z nadstawką, 4) szafy ubraniowe z nadstawką, 5) niskie szafki z drzwiczkami - pomocniki, 6) stoliki komputerowe, 7) stoliki 600 x 600 x 750, 8) stoliki 600 x 1200 x 750, 9) szafki ubraniowe BHP, 10) ławki do szatni, 11) lada recepcyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt od 1 do 4 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 3) oferują meble biurowe odpowiadające warunkom określonym w normach europejskich: PN-EN 527-1, PN-EN 527-2, PN-EN 14073-2 i posiadają atesty higieny E-1. Materiały użyte do produkcji mebli biurowych będących przedmiotem zamówienia posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, 4) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to, w tym okresie co najmniej 3 dostawy mebli, o zbliżonej wartości do oferowanej, potwierdzone dokumentami że ww. usługi zostały wykonane należycie, 5) gwarantują powtarzalność produkcji przez okres trzech lat, 6) na oferowane meble udzielają min. 24 miesięcznej gwarancji, 7) spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy. 5.2. Wypełniony formularz cenowy (zał. nr 1 do formularza oferty). 5.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (załącznik Nr 2 do oferty ), Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument może być złożony wspólnie i podpisany przez wszystkich wspólników lub złożony indywidualnie przez każdego. 5.4. Aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 5.5. Wykaz co najmniej 3 dostaw odpowiadających oferowanej części zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to, w tym okresie, o zbliżonej wartości wskazanej w ofercie , z podaniem ich wartości, nazwy asortymentu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów /zawierających datę wystawienia/ potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do oferty, Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek mogą spełniać łącznie. 5.6. Uproszczona dokumentacja konstrukcyjno-projektowa mebli zawierająca podstawowe wymiary, rodzaj zastosowanych materiałów wraz z parametrami technicznymi, opis użytych dodatków wraz z podaną kolorystyką. Katalogi z kolorowymi zdjęciami oferowanych mebli lub płyta CD ze zdjęciami. 5.7. Instrukcja użytkowania i konserwacji wydana przez producenta mebli. 5.8. Próbki użytych materiałów - dot. płyt meblowych i oklein. 5.9. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane meble biurowe spełniają postanowienia ogólne następujących norm:. PN-EN 14073-2, PN-EN 527-1, PN-EN 527-2. 5.10. Atesty higieniczne na materiały użyte do produkcji mebli, wystawione przez upoważnione do takich badań laboratorium lub instytut naukowy, z aktualnym okresem ważności (mogą być kserokopie tych dokumentów). 5. 11 Oświadczenie wykonawcy o zachowaniu przez okres trzech lat ciągłości asortymentu w typach mebli oferowanych. 5.12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zażądać przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach