Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg
- Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7614425 , fax. 022 7614446
- Data zamieszczenia: 2013-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7 7
05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 022 7614425, fax. 022 7614446
REGON: 01015399000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA MODERNIZACJĘ I DOPOSAŻENIE KAMERY DO ZDJĘĆ SZYBKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i doposażenie kamery do zdjęć szybkich Vision Research Phantom v7.3 ściśle według załączonych Wymagań Technicznych, zawierającą instrukcję obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne. Wykonawca powinien posiadać autoryzację firmy Vision Research na obsługę serwisową kamer do zdjęć szybkich produkowanych przez tą firmę. 3.2 Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Wymaganiach Technicznych - załącznik Nr 1A do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.08.2013 r. godz. 10.00 w wysokości: 4.500,00 PLN. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NADZÓR AUTORSKI I USŁUGI SERWISOWE OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO INFOMEDICA
Dodano: 2016-05-13 - Zakup usługi wsparcia dla Liferay Portal wraz z ich rozszerzeniem i migracją na komercyjną bazę danych (zn. spr. DZ.270.40.2016)
Dodano: 2016-03-23 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-11-20 - Rozbudowa i wdrożenie Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych (zn. spr. DZ.270.140.2015)
Dodano: 2015-11-06 - Rozszerzenie funkcjonalności bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko o rejestr bezpośrednich zagrożeń szkodą w środowisku i szkód w środowisku. Postępowanie nr 34/GDOŚ/2015
Dodano: 2015-10-15 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-09-30 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-08-27 - Zakup usługi modyfikacji systemu informatycznego SI EMERYT.
Dodano: 2015-07-29 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-07-21 - Zakup Usługi Rozwoju dla Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na Novell Iden-tity Manager na okres 18 miesięcy
Dodano: 2014-08-27